OFICIAL: Mercedes C-Klasse Coupe - imagini şi informaţii complete

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 14.02.2011
Mercedes a publicat toate informaţiile şi imaginile noului C-Klasse Coupe. Modelul se va bate, începând cu luna iunie, cu Audi A5 şi BMW Seria 3 Coupe

Esential

306 cai putere oferă cea mai puternică motorizare disponibilă pe C-Klasse Coupe.

După luni întregi de speculaţii şi imagini spion, Mercedes a decis să rupă misterul care învăluia noul C-Klasse Coupe, viitorul rival al lui Audi A5 şi BMW Seria 3.

Design exterior şi interior

Partea frontală a modelului arată identic cu faţa lui C-Klasse W204 facelift, dar acest lucru se schimbă odată ce trecem de montanţii A. Linia plafonului preia trăsăturile unui coupe, în timp ce posteriorul prezintă o linie elegantă demnă de marca din Stuttgart, coborâtă cu aproximativ 41 de mm faţă de cea a sedanului. Coupe-ul păstrează luminile LED la nivelul tuturor blocurilor optice pentru a individualiza cât mai bine noul venit şi pentru a-i afirma apartenenţa la familia Mercedes.

În interior, C-Klasse Coupe dispune de acelaşi rafinament cu care germanii şi-au obişnuit clienţii de-a lungul anilor. Se simt influenţe puternice din partea fraţilor mai mari, E-Klasse şi chiar noul CLS, la nivelul volanului. Pe lângă gama largă de opţiuni de personalizare cu piele şi alcantara, C-Klasse Coupe dispune şi de mai multe tipuri de lemn.

Modelul poate transporta patru persoane şi oferă proprietarului posibilitatea de a rabata bancheta.

Motorizări benzină

Propulsia va fi asigurată de o serie de motoare diesel şi benzină regăsite şi pe fraţii săi sedan şi break. Entry-level-ul C180 va folosi un motor de 1.8 litri şi 156 de cai putere, care propulsează maşina până la 100 de km/h în 9 secunde. Nu lipsesc nici versiunile C250 şi C350.

Motorul intermediar poate ajuta coupe-ul să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 7.2 secunde, mulţumită celor 204 cai şi 310 Nm.

Vârful de gamă va fi asigurat de motorul V6 de 306 cai putere şi 370 Nm, care garantează un sprint până la 100 de km/h în 6 secunde şi o viteză maximă de 250 km/h. Chiar şi aşa, consumul mediu se opreşte la 7 litri/100 de kilometri.

Motorizări diesel

Pentru cei care îşi doresc cea mai economică alternativă din lista de motorizări, Mercedes oferă versiunea C 220 CDI, care livrează 170 de cai şi 400 de Nm. Există, bineînţeles, şi opţiunea C250 CDI, de 204 cai putere şi 500 de Nm, disponibili chiar de la 1600 de rotaţii.

Mercedes oferă în dotarea standard a versiunilor C220 CDi, C250 CDI şi C180 o cutie manuală cu şase rapoarte, în timp ce pentru celelalte există cutia automată 7G Tronic.

Ţinuta de drum poate fi îmbunătăţită de cai care aleg un pachet opţional, destinat să reducă garda la sol cu 15 mm, să rigidizeze suspensia şi să îmbunătăţească direcţia.

Siguranţă

La nivel de siguranţă, Mercedes C-Klasse Coupe vine cu şapte airbaguri, centuri pretensionate şi o mulţime de sisteme active: ABS, asistenţă la depăşirea benzii de demarcaţie, asistenţă la nivelul unghiului mort, lumini adaptive şi ESP.

Lansarea pe piaţă este programată pentru luna iunie a acestui an, lună în care vom găsi noul C-Klasse Coupe şi în România.

Comentarii (14)

  • ForeverSaab
    respect Mercedes!
    Daimler-Benz a ramas actualmente singura corporatie auto din lume care se lupta sa-si conserve identitatea de sine si mizeaza inca in stil maiestuos pe originalitate conceptuala, ingeniozitate arhitecturala si pedanterie in realizarea motoarelor...dar, ca orice minune lumeasca, nu va mai dura mult si , inevitabil, va fi inghitita si dansa de balaurul globalist atot-nivelator cu chip de dragon galbejit sau de turban petrolist...Ferea!
    27 6
  • Dan_GRC
    Nu arata rau, dar era bine sa fie mai bine diferentiat fata de berlina, nu doar 2 usi lipsa si cam atat...alte stopuri, faruri, usile mai lungi, avand in vedere ca principalii competitori, A5 si seria 3 coupe arata clar in mod diferit fata de berline.Punctul forte il constituie interiorul dupa parerea mea
    6 3
  • Frumos !
    Asta e noul CLK.
    13 4
  • Il testau prin Benidorm - Spania. I-am vazut zile la rand in caravane cum le fortau pe drumurile serpuite de acolo si le erau acoperite elementele de identificare si detaliile.
    4 1
  • id de piata vs. platforma tehnica
    buna dragilor

    asa este "FireverSaab", inca rezista, dar pana... cand?!

    consider ca piata este cea care ii va permite (sau nu) unui producator sa fie (inca) original in ceea ce priveste designul.

    Mercedes Benz inca rezista trendului impus de piata (costuri de productie in primul rand) de a folosi o fata, un spate, un bord intreg, etc de la un model pentru al model. Cu toate acestea observam butoane, guri de ventilatie, design volan, blocuri optice uneori, care se mai imprumuta de la un model la altul. De platforme tehnice comune nu cred ca are rost sa discutam: fiind mai putin "vizibile" sunt mai usor de acceptat de catre toti fanii patimasi, indiferent de marca. Pana sa ajungem ca in familia VAG (no offense dragi fani ai grupului ce lupta de ani buni sa devina numarul unu mondial ca numar de masini) mai este drum lung, deci stam bine.

    "Lamborghini", acesta este de drept urmasul lui CLC, daca este sa ne gandim la logica pozitionarii in familia de modele MB.

    Insa, noua nomenclatura a grupului MB, initiata de cca doi, trei ani de acum, presupune ca denumirea de CLC sa fie pusa la pastrare (alaturi de CLK, urmeaza in vreo 3 ani si CL) si noul model sa fie apelat dupa numele de C Klasse Coupe;

    Cumva, avem de a face cu aceeasi idee intreprinsa cu modelul E Klasse Coupe - uitam de CLK si i spunem E Klasse Coupe; Avem scris pe spatele masinii litera "E" si putem conduce un sedan, un coupe, un cabrio, un T-Modell: 4 modele/ 2 platforme tehnice.

    interesant este ca acum (intrucat CLC era construit pe vechea platforma tehnica a lui C Klasse - W203) MB o sa aiba 2 coupe-uri pe acceasi platforma tehnica (W204): acest nou intrat in familie - C Klasse Coupe, notat in fisele tehnice probabil cu C 204 (banuiala personala) si frumosul C 207, urmasul lui CLK, noul E Klasse Coupe cum se "vinde" el de vreo doi ani deja.

    Ideea este simpla: C Coupe se vrea pozitionat cu vreo cateva mii de euro sub E Coupe, acesta din urma dorind sa atraga atentia lumii cu imaginea cumva superioara in haine de E Klasse.

    Si, daca va intrebati ce modele/schimbari vor mai aparea in urmatorii ani cu steluta pe capota, sa le spunem succint intr o ordine aleatoare:

    - noul M Klasse, posibil chiar anul asta;
    - anul viitor noul S, W 222
    - dupa lansarea noului S, o sa fie pus la pastrare si numele de CL, si noul model de coupe de clasa mare se va "chema" S Klasse Coupe;
    - posibil si o varianta de cabrio pe platorma actualului C, ce se va numi C Klasse cabrio
    - noua platforma pentru A si B cu vreo 4 modele: A si B, un Suv in genul X1, Q3

    ... si poate vor face si un coupe pe dimensiunile noului E Klasse...

    va salut
    7 0
  • "Daimler-Benz a ramas actualmente singura corporatie auto din lume care se lupta sa-si conserve identitatea de sine si mizeaza" ... pe colaborarea cu Renault pentru eficientizarea productiei ... respectiv pentru marirea marjei de profit ... respectiv pentru utilizarea de materiale si procese de fabricatie mai ieftine .... respectiv pentru a nasoli un pic masinile si a mari profiturile, dar tot MB o sa ramana, chiar daca usurel isi fac loc in gama "plastice chinezesti marca Renault"

    ...sa vezi ce se irita daciarii iar ... of...
    9 14
  • Alex Radoi
    @Lamborghini
    NU, ASTA NU E NOUL CLK! Chiar daca stii tu ceva, in sensul ca CLK avea in realitate platforma de C-Klase, de fapt Mercedes prezenta CLK ca pe versiunea coupe a E-Klasse, cu preturi pe masura (MARI)!!! Asta ar fi de fapt urmasul lui C-Klasse Sport Coupe. Verifica!
    9 1
  • La fel o sa se intamle si cu audi!
    @ccg
    Ai foarte mare dreptate si ar fi bine si pt Audi sa treaca la treaba asta de a-si numii A5-ul coupe in A4 coupe, respectiv Cabrio.Asa ar fi fost normal de cand a iesit pe piata.Pe A5 Sportback nu stiu unde sa-l plasez sau cu cine sa se bata dintre competitori, desi este o masina superba.
    Numai bine!
    2 1
  • Alin D.
    @Unckle
    Unckle, no offence, dar la cum arata bordul de mitsubishi si la ce plastice sunt....nu e departe de Renault. Alea macar au o forma din secolul asta, nu de cielo...ca sa nu mai zic ca au si niste preturi nesimtite....
    5 4
  • Alin, sa stii ca la noul Lancer am observat si eu o scadere a calitatii plasticelor de pe bord, si asta fata de masina mea, nu relativ la un Renault sau Mercedes. Este total off-topic aceasta discutie - dar realitatea observata in ultimii ani pana si la MB este o scadere usoara a calitatii masinilor ( a se vedea discutiile de pe forumurile MB .. nu-s tocmai multumiti cei care se muta din masinile vechi in cele noi - - dar forumurile sunt pline de oameni care in general se plang, deci trebuie tratate cu precautie parerile citite acolo).

    Nu vorbim de S aici, ar trebui sa stiti ca Renault->MB inseamna numai clasa mica si utilitare mici in timp ce MB->Renault insemna tehnologie pentru Lexus si pentru gama "mare" in general. Asta din declaratiile lor....
    Urmatoarea generatie A Classe se vrea a fi un concurent in zona VW Golf - ceea ce insemana ca trebuie diminuate costurile semnificativ pentru a pastra o marja de profit sanatoasa. Acest lucru se va face folosind o platforma Renault :)
    1 1
  • Renault - Mercedes - Nissan
    Daca Renault va imparti dezv platformei noi A classe cu Megane.. va fi chiar tare pentru ca Megane sport ii cel mai tare Hatchback din clasa ei... chiar f tare masina. Mercedes o avut intradevar o scadere de calitate spre finalul anilor 90 si inceputul/mijlocul anilor 2000. Acum insa sunt pusi pe treaba si chiar si noul lor motto zice" The Best or Nothing" mai au putin sa ajunga the best, dar eu cred ca ei sunt pe aceasta cale.
    Au inceput sa dea un look mai tanar masinilor (si mai au inca de lucru) dar eu zic ca Mercedes a inceput sa devina o marca care are mai multa pasiune. Vezi: SLS, CLS, all the AMG models, Black Series, E-Class Coupe, CL-coupe. Noul SLK ii definately ceva mai bun ca predecesorul, dar totusi nu aduce elemente noi si f tinere de design.

    Ceea ce e bine insa la MB ii ca nu fac copy paste la design ca cei de la Audi sau in general VAG. Ii fain designu la Audi dar... a inceput sa devina F neatractiv pentru ca toate modele lor sunt la fel, Din creativitate s-au plafonat.

    Fac acelasi lucru si cu marca Mini : 1000 de variatinui pe aceeasi tema. Obositor si fara personalitate.
    4 1
  • observator
    BMW-Mercedes
    vad o asemanare fiind privita dintr-o parte la partea din urma cu cea a lui M3.
    Orcum arata foarte frumos!!!
    3 0
  • ForeverSaab
    @unckle, ai mers vreodata cu vreun Merzan ca sa ai senzatia ca vezi numai "plastice chinezesti" in el ?! Mie nu mi s-a parut in nici un exemplar probat. Dar fiecare este liber sa creada ce vrea. Intr-adevar, in conditiile actuale, toti constructorii cauta sa reduca cheltuielile de productie, dar marca-etalon a istoriei auto nu si-ar permite sa-si captuseasca interioarele cu ciurucuri anti-calitative stiind prea bine ca ori s-ar descoperi pe viu, ori ar umbla zvonul ca gandul si nu i-ar prinde bine la credibilitate in ochii clientilor in niciunul din cazuri. Mai degraba ar incerca colaborari in vederea ameliorarii motorizarilor, dar sa-si dea foc la valiza pe partea cu aspectul vizual si materialele de pipait...nu sau...nu inca! Pur si simplu cei de la Mercedes nu gandesc astfel.
    3 0
  • Ovidiusmecherasul@yahoo.com
    Mercedes-Benz
    este o masina fuarte reusia si ca dizain si ca toate alea...

    va spun din propria experienta

    si eu am unul dar sedan
    :P

    iubesc mercedes:X:X
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru