OFICIAL: Ford B-Max Concept, prototipul modelului de la Craiova
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ford a prezentat astăzi noul concept B-Max la Salonul Auto de la Geneva. Noul concept prefigurează un model de serie care va fi construit la fabrica Ford din Craiova şi va intra în producţie în 12 luni. Spre deosebire de alte monovolume din acest segment, B-Max prezintă un design special, care renunţă la montantul B şi introduce uşi glisante. Graţie acestor trăsături, accesul la locurile din spate este la cel mai bun nivel din clasă, iar flexibilitatea atinge şi ea o cotă ridicată.
"Prin popularele S-Max şi Galaxy, alături de noile C-Max şi Grand C-Max, Ford are istorie în aducerea stilului şi inovaţiei pe piaţa monovolumelor. Noul B-Max semnalizează faptul că Ford este gata să aducă aceeaşi mentalitate îndrăzneaţă şi pe piaţa automobilelor mici. Graţie designului dinamic şi a uşilor în format unic, B-Max trimite un mesaj puternic clienţilor care doresc un vehicul versatil, compact şi stilat", a declarat Stephen Odell, şeful Ford Europe.
Oficialii Ford spun că noul B-Max va fi cu 11 cm mai înalt decât Fiesta. Cu ambele uşi deschise, modelul Ford va avea o deschidere de peste 1.5 metri lăţime, dublu faţă de ceea ce oferă rivalii cu concepte alternative de deschidere ale uşilor (cei de la Ford vorbesc aici de Opel Meriva).
Prin plierea banchetei din spate, modelul oferă o podea plată pe care se pot transporta obiecte cu o lungime de maximum 2.35 metri.Via | Ford
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Ar trebui sa ne bucuram ca este prima masina produsa la noi care va dispune de usi culisante, daca se va fabrica in aceasta forma. Lasati scepticismul si ganditi-va la noile locuri de munca si la cifrele de vanzari la export, ca acolo o astfel de masina este altfel vazuta si apreciata. Iar cei care spun ca este un model urat, doar nu vroiati sa fie o frumusete, versatil, spatios si la un pret excelent. De parca ar exista masina perfecta, la suma pe care v-ati gandit unii ca o merita...
Mai cititi o data randurile respective : ''accesul la locurile din spate este la cel mai bun nivel din clasa, iar flexibilitatea atinge si ea o cota ridicata.'' Si acum ganditi-va cam ce insemna o masina de familie pe segmentul asta. Inclusiv pentru tara noastra.
La Meriva ambele usi fata/spate se deschid la 84 grade.
Eu vad aici (chiar dc e vorba doar despre concept) ca usa fata se deschide penibil de putin.
Iar usa glisanta ar trebui sa se deschida mai mult ca sa se compare cu Meriva.
Consola centrala arata excelent,
La cerintele de securitate actuale e IMPOSIBIL sa ramana fara montantul B. Mai ales daca pastreaza si plafonul de sticla.
Usa glisanta inseamna ca ranfosarea la podea va fi mai in interior, (vezi poza).
Masina asta se rupe in doua la impactu lateral.
Ne place cum arata dar degeaba. La clasa si pretul (sigur sub 20k) target-ate nu vor aloca destule fonduri pentru a gasi o solutie de securitate pastrand designu asta.
In orice forma va fi, masina va veni la fix pt a completa un segment in romania inexistent momentan, iar pe viitor inexistent la comfortul pe care il ofera.
@automarket - se cunosc ceva detalii legate de garda la sol? va fi una inalta, peste 16cm macar?
"concureaza cumva cu dacia monovolum"
Cred ca problema se pune invers. Dar nu crd nici asa. Dacia monovolum va fi pentru 7 persoane adica ceva mai impresionanta decat MCV iar aici vorbim de Bmax care e mai mic decat Cmax....
Pretul ar trebui sa fie mai mic decat al lui Cmax chiar si cu optiunea aceea- usile.
leasingportal. ro masini recuperate
Am scris clar in comentariul anterior ca nu ne putem astepta la frumusete pe acest segment. Dar nici nu pot sa spun ca este un concept urat. De, frumosul sau uratul apar diferit in ochiul fiecaruia. Eu cred ca asa cum se prezinta, acest concept este ok. La noi se vrea versatilitate, spatiu, frumusete, calitate de fabricatie, siguranta, etc. si pret daca se poate cat mai mic, ceea ce nu este posibil. Modelul va fi practic daca va avea usi culisante, va permite accesul mai usor la locurile din spate si acest aspect va fi de folos inclusiv in spatii inguste si in parcarile aglomerate.
De visat, viseaza cei care vor sa lucreze la linia de asamblare a acestui viitor model, iar pana atunci se vor lamuri si aspectele legate de rezistenta la impact lateral si se va vedea ce solutie se va alege. Cu montanti B sau nu, cu usi culisante spate sau solutia clasica. Ford are de pus la punct toate aceste aspecte pana cand va incepe productia lui B-Max, aspecte de care cred ca are cine sa se ocupe. Pana atunci, nu iti mai face griji de grija altora si cauta sa apreciezi ceea ce se arata promitator in domeniul auto pentru aceasta tara. Parerea mea ;)
Referitor la angajari, primele vor fi la furnizorii de componente care incep deja sa-si dezvolte in ritm accelerat afacerea in zona. Urmariti anunturile, cei interesati. La Ford angajarile in numar mare vor incepe din toamna. Multa bafta!