OFICIAL: Skoda are un nou logo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Skoda şi a prezentat astăzi la Geneva noul logo şi noua identitate vizuală. Anunţat încă de la sfârşitul anului trecut, noul logo al mărcii din Cehia se simplifică şi este prezentat sub sloganul "The New Power of Skoda".
Conform comunicatului oficial al brandului ceh, faceliftul pe care îl primeşte logo-ul oficial se distinge prin două caracteristici principale: prospeţime şi precizie. Noul design preia aceleaşi elemente regăsite pe logo-ul vechi, dar le rearanjează şi le schimbă cromatica. Astfel, săgeata înaripată rămâne verde, dar îşi schimbă nuanţa din "Natural Green" în "Skoda Green", conturul acesteia fiind cromat. Fundalul metalic dispare complet, la fel cum o face numele Skoda Auto, care nu se mai regăseşte în logo-ul nou al mărcii. În sfârşit, conturul negru este înlocuit cu un cerc metalic.
"Suntem gata să prezentăm noua putere a brandului nu doar prin viitoarele produse, dar şi prin modul în care ne prezentăm în faţa partenerilor şi furnizorilor noştri.
Skona este sinonim cu maşini atractive care oferă un raport calitate/preţ excepţional, nenumărate soluţii inteligente şi muncă executată cu precizie. Aceste lucruri sunt reflectate clar de designul nostru corporativ", a declarat Jurgen Stackmann, membrul Consiliului de Administraţie Skoda responsabil de marketing şi vânzări.Prima apariţie a noii forme a logo-ului Skoda a fost prezentată - în versiune alb-negru - pe Vision D Concept, prototipul pe care marca din Cehia îl prezintă în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva.
via | Skoda
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Skoda in Romania
-
Skoda Citigo facelift Preţ: 7.645 - 11.280 €
-
Skoda Fabia Combi facelift Preţ: 12.494 - 17.441 €
-
Skoda Fabia facelift Preţ: 9.960 - 16.683 €
-
Skoda Karoq Preţ: n/a - 29.318 €
-
Skoda Kodiaq Preţ: 20.805 - 35.827 €
-
Skoda Octavia Combi facelift Preţ: 17.077 - 32.731 €
-
Skoda Octavia facelift Preţ: 15.643 - 32.206 €
-
Skoda Rapid facelift Preţ: 12.264 - 18.351 €
-
Skoda Rapid Spaceback facelift Preţ: 13.589 - 18.439 €
-
Skoda Superb Preţ: 21.560 - 38.494 €
-
Skoda Superb Combi Preţ: 21.904 - 39.453 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Acum, na, ce te faci daca nu mai place sigla veche cumparatorului...
Dar ce te faci daca nu-i place cea noua celui care vrea sa cumpere??
offf, foarte greu...
Skoda este o marca echilibrata.
Nu mai poti cumpara nici un rahat care nu mai reprezinta un branding puternic...
Toti au invatat sa faca super marketing pe diverse chestii, au invatat cum sa bage pe gat lucruri care nu au valoare dar tin de branduri si au marketing super...
Oricum, reclama este sufeltul comertului, asa spunea o vorba mare.
Dar acum, brandul este mult peste orice.
Reclame agresive, marketing mult, campanii si BRANDINGUL va fi ok
Oricum, cine va mai sti peste 10 de ani ce si cum - de exemplu SKODA - care acum 20 ani facea trompetele alea de masini mici si acum datorita WV face limuzine.
Dar oare chiar le face skoda???
Nu, raspunsul este altul si il stiti cu totii...
Traiasca globalizarea si sa ne bucuram ca putem cumpara aprox acelasi produs (cu aceeasi tehnologie de productie) la preturi diferite, ca doar de... nu poti compara brandurile decat in preturi...
Pt cei care nu au inteles... WV, Audi, seat, skoda... am uitat ceva?
Just, drive one and feel the difference :)
Sa revenim la grup...
de la SIMPLY CLEVER sa ajungi la THE NEW POWER OF SKODA... uau...
AUTO EMOCION - oare sa fie acel fior rece cu gandul la " ce s-a mai intamplat acum?"
Das Auto ramane Das auto... fara comentarii :(
PROGRESUL PRIN TEHNOLOGIE - costa bani seriosi.
:)
Putini sunt cei care nu si-au schimbat aspectul siglelor sau au facut-o acum mai bine de 50 de ani. Mercedes, BMW, Ford, VW, Audi sunt cativa. La ei pastrarea logoului inseamna stabilitatea brandului sau respect fata de modele anterioare si clientii vechi.
Noua sigla imi place mai mult. Argintiul ii da o nota de eleganta si nu mai are aspectul sters ca cea veche.
Se pare ca am avut dreptate in tot ce am zis si despre sigla si despre designul masinilor viitoare Skoda, deci sursa mea e valida.
De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 22.02.2011"