OFICIAL: Saab PhoeniX Concept - Aşa vor arăta noile modele Saab!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Saab încearcă să revină în luminile rampei la Geneva prin lansarea conceptului PhoeniX, primul concept al mărcii suedeze după despărţirea de GM şi primul proiect coordonat de noul şef de design al mărcii, Jason Castriota.
Conceptul PheoniX prezintă liniile pe care le vom regăsi pe viitoarele modele Saab sub umbrela unui nou limbaj de design, pe care Saab îl denumeşte "aeromotional". Vorbim de linii foarte atrăgătoare, de curbe atrăgătoare şi de idei fluente care dezvăluie o maşină cu un coeficient aerodinamic de doar 0.25. La această reuşită de ordin aerodinamic participă cu brio noile forme ale grilei frontale şi ale capotei, elementele care vor trece şi pe viitoarele modele de serie ale constructorului suedez.
Foarte interesant interiorul noului concept Saab, unul care iese în evidenţă prin proverbiala simplitate suedeză, dar care reuşeşte să atragă prin design şi stil. Marea noutate la capitolul tehnologie este reprezentată de debutul oficial al sistemului IQon, un pachet hi-fi dezvoltat pe platforma Android care integrează practic un computer în planşa de bord a conceptului şi prin intermediul căruia pot fi controlate navigaţia online, muzica şi aplicaţiile disponibile la bord. IQon se conectează la internet imediat după prima cheie şi transformă maşina, astfel, într-un gadget care poate fi personalizat online.
Sub capota conceptului PhoeniX stă un sistem hibrid de propulsie compus dintr-un motor electric de 34 de cai care învârte roţile din spate şi dintr-unul pe benzină de 1.6 litri şi 200 CP care lucrează cu axa faţă.
via | Saab
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
DOAMNE AJUTA SA VEDEM ASA CEVA IN SERIE, FIE SI PESTE 10 ANI DE AICI INAINTE!!!! MULTUMESC SAAB!!!!!! AI REUSIT SA IMI LUMINEZI ACEASTA ZI MAI MULT DECAT ANIVERSAREA FEMEILOR....!
1) Oare se va renunta la configuratia traditionala a grilei generale si consacrate a SAAB-ului in favoarea uneia mai indraznete, mai iesite din comun, cum se presupune ca se va aplica la sus-mentionatul concept, in grila caruia parca-parca au parvenit si ceva elemente grafice de origine...BMW ? De exemplu, chiar sa nu fie nici o asemanare cu BMW M6 CSL?...
2) Spatele se vrea o trimitere discreta , daca nu o aluzie clara, la celebrul...SAAB 92, deci ,in definitiv, n-as inclina sa cred ca originalitatea absoluta a acestei, totusi, promitatoare creatii va ramane doar un deziderat ardent, nu si o certitudine demna de apreciat...Cine are privire de vulpe, nu poate scapa nici un detaliu. Si ar fi pacat ca lucrurile sa nu evolueze in asentimentul tuturor iubitorilor marcii pe drept cuvant gratulata "cea mai inovativa din lume" , mai ales ca mie, unul, imi rasuna permanent in minte un avertisment foarte putin luat in considerare, lansat in timpul campaniei globale de acum un an intitulata "Save SAAB" , si anume: "The true idealism of SAAB is dead!"...