- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
OFICIAL: Peugeot 308 facelift
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Peugeot 308 facelift
prima data am crezut ca e un concept
impresionant
Oricum binevenit faceliftu.Eu credd ca sistemul microhibrid plus acest facelift va conta foarte mult in vanzari.
Faceliftu operat pe 308 nu e nimic, pun pariu ca francezii ne vor gratula simtul vizual cu viitorul 601.
Bafta lor
T6 de la 307 a avut vinzari dramatic reduse fata de T5 (masina anului 2002 in Europa), dar firma a perseverat in a pune uritenia de grila cu o singura priza de aer, supradimensionata, pe toate modelele noi.
Au scapat nesiluite doar citeva modele de utilitare.
Faceliftul 308 este o incercare de revenire la tiparul clasic, care facea Peugeot-urile a fi considerate masini frumoase.
Asa NU - Peugeot 308 SW
oricum arata mult mai bine decat generatia precedenta
sper ca o vor face cu versiunea nouad e 308.
imi placea mai mult cum venea capota vechiului model peste gura frontala..era mai agresiv, asta e mai plangacios :)
spatele arata mai bine e mai finut
Macar atat ca in rest...nu va luati Peugeot
Ai tu stop&start la 308 tau cum are taranul la caruta... macar taranul are caruta, tu nu...
Sa revenim si sa nu mai vorbim cu bizoni...
Deci, (asa ca un om cult, care incepe sa vb in ro...)
Fata de un megane ST care incepe de la 14.450 euro cu tva (1,5dci 90cp), 308-ul SW incepe de la 18.500 (1.6hdi 92CP) fara prea multe dotari...
Din nou, pretul spune totul...
Oare in ce se regaseste diferenta ca in design sigur nu....??? (308 e inferior ca design spuneti voi...)
In calitate, asta e.
Asa NU - megane
Asa DA - 308...
Iar ma vor injura fanii renault dar imi asum..
Succesuri!
dupa mii de km la renault o sa ti se cojeasca materialele de la manere, cotiere etc. o sa aibe greierasi, o sa bagi mai mult in piese de schimb iar peugeotul o sa reziste mult mai mult, fix de aia 4000 euro in plus.
Renault Megane ST e cel mai vandut break compact din Romania.
Dovada o gasiti pe APIA sau in presa de specialitate. Concluzia e ca daca n-ai calitate la toate nivelele nu poti sa vinzi. Peugeot si Citroen au multe bube si inca n-au descoperit alifia care sa-i vindece