- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
OFICIAL: Mercedes C-Klasse Coupe - imagini şi informaţii complete
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Mercedes C-Klasse Coupe - imagini şi informaţii complete
asa este "FireverSaab", inca rezista, dar pana... cand?!
consider ca piata este cea care ii va permite (sau nu) unui producator sa fie (inca) original in ceea ce priveste designul.
Mercedes Benz inca rezista trendului impus de piata (costuri de productie in primul rand) de a folosi o fata, un spate, un bord intreg, etc de la un model pentru al model. Cu toate acestea observam butoane, guri de ventilatie, design volan, blocuri optice uneori, care se mai imprumuta de la un model la altul. De platforme tehnice comune nu cred ca are rost sa discutam: fiind mai putin "vizibile" sunt mai usor de acceptat de catre toti fanii patimasi, indiferent de marca. Pana sa ajungem ca in familia VAG (no offense dragi fani ai grupului ce lupta de ani buni sa devina numarul unu mondial ca numar de masini) mai este drum lung, deci stam bine.
"Lamborghini", acesta este de drept urmasul lui CLC, daca este sa ne gandim la logica pozitionarii in familia de modele MB.
Insa, noua nomenclatura a grupului MB, initiata de cca doi, trei ani de acum, presupune ca denumirea de CLC sa fie pusa la pastrare (alaturi de CLK, urmeaza in vreo 3 ani si CL) si noul model sa fie apelat dupa numele de C Klasse Coupe;
Cumva, avem de a face cu aceeasi idee intreprinsa cu modelul E Klasse Coupe - uitam de CLK si i spunem E Klasse Coupe; Avem scris pe spatele masinii litera "E" si putem conduce un sedan, un coupe, un cabrio, un T-Modell: 4 modele/ 2 platforme tehnice.
interesant este ca acum (intrucat CLC era construit pe vechea platforma tehnica a lui C Klasse - W203) MB o sa aiba 2 coupe-uri pe acceasi platforma tehnica (W204): acest nou intrat in familie - C Klasse Coupe, notat in fisele tehnice probabil cu C 204 (banuiala personala) si frumosul C 207, urmasul lui CLK, noul E Klasse Coupe cum se "vinde" el de vreo doi ani deja.
Ideea este simpla: C Coupe se vrea pozitionat cu vreo cateva mii de euro sub E Coupe, acesta din urma dorind sa atraga atentia lumii cu imaginea cumva superioara in haine de E Klasse.
Si, daca va intrebati ce modele/schimbari vor mai aparea in urmatorii ani cu steluta pe capota, sa le spunem succint intr o ordine aleatoare:
- noul M Klasse, posibil chiar anul asta;
- anul viitor noul S, W 222
- dupa lansarea noului S, o sa fie pus la pastrare si numele de CL, si noul model de coupe de clasa mare se va "chema" S Klasse Coupe;
- posibil si o varianta de cabrio pe platorma actualului C, ce se va numi C Klasse cabrio
- noua platforma pentru A si B cu vreo 4 modele: A si B, un Suv in genul X1, Q3
... si poate vor face si un coupe pe dimensiunile noului E Klasse...
va salut
...sa vezi ce se irita daciarii iar ... of...
Ai foarte mare dreptate si ar fi bine si pt Audi sa treaca la treaba asta de a-si numii A5-ul coupe in A4 coupe, respectiv Cabrio.Asa ar fi fost normal de cand a iesit pe piata.Pe A5 Sportback nu stiu unde sa-l plasez sau cu cine sa se bata dintre competitori, desi este o masina superba.
Numai bine!
Nu vorbim de S aici, ar trebui sa stiti ca Renault->MB inseamna numai clasa mica si utilitare mici in timp ce MB->Renault insemna tehnologie pentru Lexus si pentru gama "mare" in general. Asta din declaratiile lor....
Urmatoarea generatie A Classe se vrea a fi un concurent in zona VW Golf - ceea ce insemana ca trebuie diminuate costurile semnificativ pentru a pastra o marja de profit sanatoasa. Acest lucru se va face folosind o platforma Renault :)
Au inceput sa dea un look mai tanar masinilor (si mai au inca de lucru) dar eu zic ca Mercedes a inceput sa devina o marca care are mai multa pasiune. Vezi: SLS, CLS, all the AMG models, Black Series, E-Class Coupe, CL-coupe. Noul SLK ii definately ceva mai bun ca predecesorul, dar totusi nu aduce elemente noi si f tinere de design.
Ceea ce e bine insa la MB ii ca nu fac copy paste la design ca cei de la Audi sau in general VAG. Ii fain designu la Audi dar... a inceput sa devina F neatractiv pentru ca toate modele lor sunt la fel, Din creativitate s-au plafonat.
Fac acelasi lucru si cu marca Mini : 1000 de variatinui pe aceeasi tema. Obositor si fara personalitate.
Orcum arata foarte frumos!!!
va spun din propria experienta
si eu am unul dar sedan
:P
iubesc mercedes:X:X