- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
OFICIAL: Infiniti Etherea, compactul cu design revoluţionar
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Infiniti Etherea, compactul cu design revoluţionar
dar cand ajung la partea frontala ma izbesc de unstil provenit din noul FX. si nu ma mai impac asa de bine. arata ca o moaca de femeie. aaarrgghh. no way. e prea "dulce", "suava". sunt niste linii care se contureaza frumos, dar overall prea e feminin. nici nu FX-ul nu sunt prea incantat dar parca e mai rechinos, si poate fi inghitit ca brutal.
in fine, sa vedem modelul final. ma astept sa vad si un hibrid care sa fie generat in modelul de serie pt ct200h, care vine de asemenea cu un 1.8l + motorisca
de asemenea haionul spate e mult prea rotunjit, si stim prea bine experienta TT generatia 1. (chiar daca infiniti are acel "eleron" subtil plasat pe portbagaj.)
de asemene aobserv ca este un model cu haion in 2 volume si nu o berlina in 3.
probabil, pret de pornire de sub 30k euro. 25k in versiune simpla si 28 ca hibrid. desi cred ca va fi DOAR hibrid cu motorul de 1.8
De ce nu ma mai surprinde nimic la urinity? Norocul lor Mercedes le mai aduce un pic de prestanta.
De ce crezi ca a fost posibil parteneriatul Daimler-Renault-Nissan ?
Oribila masina,
pissan e o firma scoasa din faliment de un tigan brazilian cu bani europeni via Renault.
urinity in afara de seria GXX si FX e quasi non existenta chiar si pe piata americana.
La ce trebuie sa ma extaziez cand vad elemente de design imprumutate de la Mercedes, BMW samd intr-o ciorba ridicola in care si farfuria are lumini cu neoane si LED?
Deci, finantare europeana, casa de design americana, motoare germane, firma japoneza, nume de marca englezesc. Ceva intr-adevar demn de ramas cu gura cascata. Pentru unii.
Inainte sa latri p-aici pune mana si condu o japoneza.