OFICIAL: Honda Accord facelift debutează la Geneva
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Honda a decis să introducă pe piaţa europeană un facelift minor, operat pe modelul Accord, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Lista modificărilor de ordin estetic şi tehnic se va regăsi pe ambele variante de caroserie ale modelului de clasă medie, disponibil în Europa din anul 2008.
În partea frontală, noul Accord se individualizează prin geamul clar al luminilor de semnalizare, prin grila cromată şi prin proiectoarele bi-Xenon cu funcţie Active Cornering Lights, disponibilă atunci când şoferul acţionează semnalizatorul. Modificări minore şi în partea posterioară, unde japonezii au căutat să ofere un aspect premium prin aplicarea unei linii cromate la nivelul portbagajului.
Lipsesc luminile LED, atât în partea frontală cât şi în cea posterioară, semn că japonezii nu s-au lăsat cuceriţi de noul trend. Faceliftul aduce cu sine şi trei culori noi pentru caroserie, Alabaster Silver, Graphite Lustre şi Celestial Blue Pearl, precum şi un design nou pentru jantele din aliaj.
Interiorul nu a evoluat foarte mult, modificări importante fiind semnalate doar în cazul versiunii Type S, disponibilă odată cu faceliftul pe toate pieţele europene.
Derivatul de 180 de cai putere beneficiază de o tapiţerie mixtă cu piele şi textil în culorile negru şi gri, de inserţii metalice la nivelul frânei de mână, al volanului şi al schimbătorului, precum şi de un instrumentar de bord iluminat în culorile albastru şi roşu. Luminile ambientale s-au modificat şi ele în funcţie de versiune.Sub capota modelului japonez de segment D se va regăsi o versiune îmbunătăţită a motorului diesel de 2.2 litri i-DTEC, capabilă să ofere 150 de cai putere şi 350 de Nm. Unitatea respectă acum noile norme de poluare Euro 5, mulţumită modificărilor aerodinamice şi pneurilor cu rezistenţă redusă la rulare. Emisiile versiunii cu transmisie manuală scad cu 9 g/km, în timp ce alternativa cu transmisie automată se bucură de o valoare mai mică cu 11 g/km decât cea a vechii versiuni.
Inginerii japonezi susţin că au sporit şi gradul de izolare fonică al habitaclului, cu ajutorul unor geamuri posterioare mai groase cu 0.9 mm.
De asemenea, echipa tehnică şi-a îndreptat atenţia şi asupra ţinutei de drum, care a fost modificată discret pentru a face faţă mai bine diferitelor tipuri de drumuri din Europa.Honda Accord facelift va fi disponibil în showroom-urile europene ale constructorului japonez începând cu luna aprilie.
via | Honda
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
am vrut sa-mi placa... dar nu am reusit... dupa 7 ani de Audi (A4 si mai nou Q5) si intre timp Golf, Passat (sotie)... pot spune ca nu se ridica nici macar la nivelul Passatului ... nici la plastice - mai slabe evident calitativ, nici la suspensie...(motor jenant, suspensie nici confortabila dar nici tinuta de drum gen BMW)...
Nici vorba sa poata fi comparat cu clasa premium (Audi, BMW, Mercedes).
Pot spune ca am avut cateva luni un Civic sedan 1.8 automata si mi-a chiar placut cat era masina de vioaia in oras la viteze mici (desigur consum de Q7 :) adica pe la 10% media si... multe alte inconveniente...
deci am cu ce compara (mers si cu Cielo vreo 10 ani si cu BMW 760 Li Individual....)
Poate cota de piata a masinilor japoneze nu este foarte mare in Europa, insa cota de piata a masinilor europene in toata Asia (care este de cateva ori mai mare decat Europa) este infinit mai mica, ca sa nu mai vorbesc de Statele Unite.
Eu vorbesc din ceea ceea ce vad, nu din auzite.
Iar Romania nu este Europa: faptul ca masinile japoneze nu sint foarte vandute la noi, nu inseamna ca si in Europa Occidentala lucrurile stau la fel.
La fel cum e si cu variantele combi.
Ai deschis ochii si-ai vazut masina vecinului, un SH nemtesc poate si ai ramas cu impresia ca numai nemtii fac masini bune.
E drept ca fac masini bune, dar japonezii le fac indestructibile.
Deschideti ochii si lasati ochelarii de cal acasa!