- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
OFICIAL: Ford B-Max Concept, prototipul modelului de la Craiova
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Ford B-Max Concept, prototipul modelului de la Craiova
Ar trebui sa ne bucuram ca este prima masina produsa la noi care va dispune de usi culisante, daca se va fabrica in aceasta forma. Lasati scepticismul si ganditi-va la noile locuri de munca si la cifrele de vanzari la export, ca acolo o astfel de masina este altfel vazuta si apreciata. Iar cei care spun ca este un model urat, doar nu vroiati sa fie o frumusete, versatil, spatios si la un pret excelent. De parca ar exista masina perfecta, la suma pe care v-ati gandit unii ca o merita...
Mai cititi o data randurile respective : ''accesul la locurile din spate este la cel mai bun nivel din clasa, iar flexibilitatea atinge si ea o cota ridicata.'' Si acum ganditi-va cam ce insemna o masina de familie pe segmentul asta. Inclusiv pentru tara noastra.
La Meriva ambele usi fata/spate se deschid la 84 grade.
Eu vad aici (chiar dc e vorba doar despre concept) ca usa fata se deschide penibil de putin.
Iar usa glisanta ar trebui sa se deschida mai mult ca sa se compare cu Meriva.
Consola centrala arata excelent,
La cerintele de securitate actuale e IMPOSIBIL sa ramana fara montantul B. Mai ales daca pastreaza si plafonul de sticla.
Usa glisanta inseamna ca ranfosarea la podea va fi mai in interior, (vezi poza).
Masina asta se rupe in doua la impactu lateral.
Ne place cum arata dar degeaba. La clasa si pretul (sigur sub 20k) target-ate nu vor aloca destule fonduri pentru a gasi o solutie de securitate pastrand designu asta.
In orice forma va fi, masina va veni la fix pt a completa un segment in romania inexistent momentan, iar pe viitor inexistent la comfortul pe care il ofera.
@automarket - se cunosc ceva detalii legate de garda la sol? va fi una inalta, peste 16cm macar?
"concureaza cumva cu dacia monovolum"
Cred ca problema se pune invers. Dar nu crd nici asa. Dacia monovolum va fi pentru 7 persoane adica ceva mai impresionanta decat MCV iar aici vorbim de Bmax care e mai mic decat Cmax....
Pretul ar trebui sa fie mai mic decat al lui Cmax chiar si cu optiunea aceea- usile.
leasingportal. ro masini recuperate
Am scris clar in comentariul anterior ca nu ne putem astepta la frumusete pe acest segment. Dar nici nu pot sa spun ca este un concept urat. De, frumosul sau uratul apar diferit in ochiul fiecaruia. Eu cred ca asa cum se prezinta, acest concept este ok. La noi se vrea versatilitate, spatiu, frumusete, calitate de fabricatie, siguranta, etc. si pret daca se poate cat mai mic, ceea ce nu este posibil. Modelul va fi practic daca va avea usi culisante, va permite accesul mai usor la locurile din spate si acest aspect va fi de folos inclusiv in spatii inguste si in parcarile aglomerate.
De visat, viseaza cei care vor sa lucreze la linia de asamblare a acestui viitor model, iar pana atunci se vor lamuri si aspectele legate de rezistenta la impact lateral si se va vedea ce solutie se va alege. Cu montanti B sau nu, cu usi culisante spate sau solutia clasica. Ford are de pus la punct toate aceste aspecte pana cand va incepe productia lui B-Max, aspecte de care cred ca are cine sa se ocupe. Pana atunci, nu iti mai face griji de grija altora si cauta sa apreciezi ceea ce se arata promitator in domeniul auto pentru aceasta tara. Parerea mea ;)
Referitor la angajari, primele vor fi la furnizorii de componente care incep deja sa-si dezvolte in ritm accelerat afacerea in zona. Urmariti anunturile, cei interesati. La Ford angajarile in numar mare vor incepe din toamna. Multa bafta!