- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
OFICIAL: Facelift de adio pentru Saab 9-3 la Geneva
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Facelift de adio pentru Saab 9-3 la Geneva
A doua precizare: ultimele miscari in directia SAAB indica adeverirea unei mai vechi profetii: Spyker si-a dat seama in sfarsit ca nu este capabila sa sustina financiar un colos (in comparatie cu Spyker) de talia lui SAAB si s-a decis sa intre sub administrarea unei corporatii britanice, motivand ca se va axa in viitor numai pe investitii pentru suedezi...Unii analisti chiar apreciaza gestul lui Victor Muller de a mai scoate din perfuziile de supravietuire ale brandului scandinav gratie acestei infuzii financiare provenite din banii incasati pe brandul Spyker Cars (in total 32 milioane de euro) , numai ca, paradoxal, nu trebuie sa fii specialist in previziuni de piata ca sa intelegi substantial ca adevarata intentie a domnului Muller graviteaza in jurul anexarii oficiale la un concern de talie, SINGURA sansa posibila in situatia actuala de a mentine SAAB pe linia de plutire...Asadar, cum am tot specificat in ultimul an, SAAB se va lipi ori de BMW Group, ori de VAG, teoria succesului ar inclina spre ultima, avand in vedere ca "verisorii" de la Scania se simt bine in conglomeratul german, chit ca ii va inghiti MAN la micul dejun...N-aveam cum sa fim pacaliti cu diversiunea "Saab Spyker Automobiles" lansata pompos acum un an, care a insemnat doar o fantoma la umbra careia se pregatea terenul pentru operatiunea principala ticluita cu grija...Eu as prefera BMW deoarece exista multe similitudini de mentalitate intre SAAB si bavarezi in privinta aptitudinilor sportive ale sedanelor (chiar si supercar-ul ipotetic al lui SAAB, Aero X, o capodopera aerodinamica, denota ceva din alura si gandirea BMW, cu toate ca nu are si legatura practica cu BMW) , desi am amendat tendinta necugetata si frustranta a lui Muller de a cocosa personalitatea SAAB cu inocularea concomitenta si a designului, si a platformelor si a motorizarilor BMW, numai ultimul capitol fiind necesar pentru a nu stirbi din impresia exterioara de SAAB teoretic! Designul trebuie sa ramana sarcina talentatului Castriota, fara sa fie nevoie sa-l influenteze careva (pai daca tot l-au angajat, atunci sa-l lase sa-si faca treaba, nu-i cazul sa-i vare pe gat o carcasa de Mini si sa-l oblige s-o faca in stil abracadabra sa arate a SAAB, de parca s-ar derula povestea cu Becali care ii dicteaza lui Lacatus cum sa antreneze, pe bune) , platformele mostenite de la GM nu par de lepadat si se pot ameliora, iar motoarele...n-au fost niciodata punctul forte al lui SAAB, trebuie sa recunoastem franc! Sistemele si subsistemele insa da.
Repet, n-am nimic impotriva inglobarii in universul BMW, dar sa nu se preteze Muller la experimente de capul lui, stiu managerii si inginerii mai bine ce au de facut, chiar daca lui i-ar placea sa vada un SAAB 92 redivivus! Sau cel putin nu in varianta discutata, cea de Mini Countryman modificat, adaptat si restilizat.
Totusi, SAAB adevarat, SAAB autentic, cel care i-a incantat pe unii dintre inaintasii nostri, nu mai este....s-a volatilizat de mult. O realitate crunta pe care n-o putem nega, eventual o putem neglija! Intre SAAB si Romania se insinueaza o asemanare curioasa: in cazul ambelor entitati, istoria a incremenit pe loc in acea luna blestemata de decembrie 1989...
9-2 consider ca va fi un succes pentru saab , cel vechi va ramane un punct de referinta in istoria automobilistica iar cel nou pe spatele a ceea ce a cladit bunicul sau, va scoate compania din impas.
Este deja o moda de a reinvia modelele iconice ale fiecarui brand automobilistic.