- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
OFICIAL: Alfa Romeo 4C Concept - spectaculos şi gata de producţia în serie!
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Alfa Romeo 4C Concept - spectaculos şi gata de producţia în serie!
Afla ar pute sa se bata cu Audi, Lexus, BMW si Mercedes cel putin pana la categoria C-classe/3 series....
Are mult stil, fani, sportivitate. Daca as sti ca ar face calitate buna as lua un afla peste o masina germana..
De masina ce sa mai zic, NO COMMENT :D.
http://www.groenlicht.be/2011/03/01/geneve-2011-alfa-romeo-4c-concept/
Sau poate suntem niste ignoranti si Alfa chiar a creat masina asta de una singura.. bravo lor
Poate ai scris prea repede...
uita-te la poza asta si spune-mi cu mana pe inima ca nu seamana http://www.lotustalk.com/forums/attachments/f94/88390d1218861454-fs-2006-lotus-elise-chili-red-lss-sport-touring-pack-ht-100_0045.jpg
Revenind la 4C, acesta poate fi considerat ca fiind interpretarea moderna a celebrei 33 Stradale din 1967. Cauta te rog conceptul Alfa Romeo Diva si vei vedea ca nu este prima incercare a casei Alfa Romeo de a readuce pe piata un coupe compact cu motor central inspirat din 33 Stradale. Alfa Diva prelua multe detalii din 33 Stradale. Pozitia prizelor laterale, forma blocurilor optice dar si linia laterala a caroseriei au si la Diva si la 4C, acelasi ADN de design.
Dar... daca banii nu sunt o problema atunci cumpara una din cele pe care nu am reusit inca sa le am: Alfa Montreal sau Alfa SZ. Oricare dintre ele depaseste totusi 30k eur. Avantajul lui SZ este ca imparte multe componente cu Alfa 75. Acel 75 pe care il vanezi, daca este Evoluzione, ar trebui sa coste peste 15 000 euro. Vezi ca exista si o varianta 75 1.8 Turbo America sau QV care nu este similara cu Evoluzione. Versiunea Evoluzione a fost produsa in 500 de exemplare pentru omologarea versiunii de competitie. Eu am avut ocazia sa vad pe viu Evoluzione la Milano anul trecut alaturi de alte modele extrem de rare.
Mi-a mai ramas de schimbat doar caroseria la ea :)) Dar!!!
Masina asta a fost distrusa de nepasarea fostului prorietar iar eu am ajuns sa o am fara sa dau bani pe ea.
Probabil ca si a ta a suferit un tratament identic inainte sa o iei de pe piata SH.
Eu compar 147-le meu distrus cu cel al unui bun prieten, cumparat nou din showroom.
Are 150k la bord a fost intretinuta ca la carte si nu are nici cea mai mica problema in 4 ani de utilizare prin Romania.
Oricum problema fiabilitatii a disparut de prin 2005 odata cu 159/Brera.
Cel mai evident barometru al fiabilitatii este pretul de revanzare care la 159 este peste un A4 cu aceleasi specificatii.
Cea pe care am avut-o a fost luata tot sh la 40k km si in 2,5 ani am schimbat la ea de 2x (unele parti chiar de 3x) aceleasi piese (in afara de caseta care m-a lasat in pragul despartirii).
Am mers si cu un 159 tbi la sfarsitul anului trecut insa build quality-ul tot este sub cel al nemtilor (bmw/merc/audi), sunt chestii de finete (indeosebi la interior) la care alfa joaca clar in cu totul alta liga(inferioara).
Te salut si te stimez pt inflacararea de care dai dovada atunci cand este vorba de marca pe care o iubesti! Salut!