OFICIAL: Alfa Romeo 4C Concept - spectaculos şi gata de producţia în serie!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Alfa Romeo a publicat primele fotografii ale unuia dintre cele mai reuşite concepte prezentate în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Este vorba de 4C Concept, un prototip care prefigurează un viitor coupe sportiv compact care, conform comunicatului italienilor, reînvie pasiunea sportivă în gama Alfa Romeo.
Vorbim de un concept pur sportiv cu două locuri, cu motor amplasat central şi tracţiune spate, care are o lungime de patru metri şi un ampatament de doar 2.4 metri care îi conferă - împreună cu distribuţia maselor 40% pe faţă şi 60% pe spate - o agilitate greu întâlnită în lumea auto de astăzi. Designul conceptului italian este inspirat din cel al fratelui mai mare 8C Competizione, iar materialele vin pe aceeaşi filieră. Vorbim de elemente precum fibra de carbon şi aluminiul şi de soluţii tehnice pret-a-porter precum motorul turbo pe benzină de 1750 cmc, cutia TCT automată cu dublu ambreiaj şi selectorul DNA prezent pe toate modelele de generaţie nouă ale italienilor.
Mulţumită materialelor uşoare utilizate la construcţie, Alfa Romeo 4C Competizione reuşeşte să vină cu o masă proprie de doar 850 de kilograme, mai mică decât cea a lui Fiat 500, de exemplu. În aceste condiţii, raportul masă/putere este de 4 kilograme/cal putere, unul excelent pentru un viitor model de serie care promite să se încadreze în limita a 50.000 de euro. Performanţele se încadrează în aşteptări, cele 5 secunde de care are nevoie 4C Competizione pentru 0-100 km/h şi viteza maximă de 250 km/h fiind mai mult decât suficiente pentru un coupe compact.
Modelul de serie care va fi dezvoltat pe baza conceptului 4C va apărea pe piaţă anul viitor şi va prelua 90% din designul acestuia.
via | Alfa Romeo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Afla ar pute sa se bata cu Audi, Lexus, BMW si Mercedes cel putin pana la categoria C-classe/3 series....
Are mult stil, fani, sportivitate. Daca as sti ca ar face calitate buna as lua un afla peste o masina germana..
De masina ce sa mai zic, NO COMMENT :D.
http://www.groenlicht.be/2011/03/01/geneve-2011-alfa-romeo-4c-concept/
Sau poate suntem niste ignoranti si Alfa chiar a creat masina asta de una singura.. bravo lor
Poate ai scris prea repede...
uita-te la poza asta si spune-mi cu mana pe inima ca nu seamana http://www.lotustalk.com/forums/attachments/f94/88390d1218861454-fs-2006-lotus-elise-chili-red-lss-sport-touring-pack-ht-100_0045.jpg
Revenind la 4C, acesta poate fi considerat ca fiind interpretarea moderna a celebrei 33 Stradale din 1967. Cauta te rog conceptul Alfa Romeo Diva si vei vedea ca nu este prima incercare a casei Alfa Romeo de a readuce pe piata un coupe compact cu motor central inspirat din 33 Stradale. Alfa Diva prelua multe detalii din 33 Stradale. Pozitia prizelor laterale, forma blocurilor optice dar si linia laterala a caroseriei au si la Diva si la 4C, acelasi ADN de design.
Dar... daca banii nu sunt o problema atunci cumpara una din cele pe care nu am reusit inca sa le am: Alfa Montreal sau Alfa SZ. Oricare dintre ele depaseste totusi 30k eur. Avantajul lui SZ este ca imparte multe componente cu Alfa 75. Acel 75 pe care il vanezi, daca este Evoluzione, ar trebui sa coste peste 15 000 euro. Vezi ca exista si o varianta 75 1.8 Turbo America sau QV care nu este similara cu Evoluzione. Versiunea Evoluzione a fost produsa in 500 de exemplare pentru omologarea versiunii de competitie. Eu am avut ocazia sa vad pe viu Evoluzione la Milano anul trecut alaturi de alte modele extrem de rare.
Mi-a mai ramas de schimbat doar caroseria la ea :)) Dar!!!
Masina asta a fost distrusa de nepasarea fostului prorietar iar eu am ajuns sa o am fara sa dau bani pe ea.
Probabil ca si a ta a suferit un tratament identic inainte sa o iei de pe piata SH.
Eu compar 147-le meu distrus cu cel al unui bun prieten, cumparat nou din showroom.
Are 150k la bord a fost intretinuta ca la carte si nu are nici cea mai mica problema in 4 ani de utilizare prin Romania.
Oricum problema fiabilitatii a disparut de prin 2005 odata cu 159/Brera.
Cel mai evident barometru al fiabilitatii este pretul de revanzare care la 159 este peste un A4 cu aceleasi specificatii.
Cea pe care am avut-o a fost luata tot sh la 40k km si in 2,5 ani am schimbat la ea de 2x (unele parti chiar de 3x) aceleasi piese (in afara de caseta care m-a lasat in pragul despartirii).
Am mers si cu un 159 tbi la sfarsitul anului trecut insa build quality-ul tot este sub cel al nemtilor (bmw/merc/audi), sunt chestii de finete (indeosebi la interior) la care alfa joaca clar in cu totul alta liga(inferioara).
Te salut si te stimez pt inflacararea de care dai dovada atunci cand este vorba de marca pe care o iubesti! Salut!