Alfa Romeo aduce MiTo generaţie 2011 şi MiTo Quadrifoglio la Geneva
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Italienii de la Alfa Romeo vor aduce la Salonul Auto de la Geneva versiunea Quadrifoglio a lui MiTo. Odată cu această versiune, Alfa Romeo aduce facelift-ul lui MiTo, care reprezintă mai mult o actualizare pentru generaţia 2011. Vorbim de culori noi şi de o tapiterie nouă, nefiind operate modificări mecanice la acest model. Versiunea Quadrifoglio a lui MiTo este echipată cu un motor MultiAir de 1.4 litri care oferă 170 CP.
Interiorul lui MiTo Quadrifoglio Verde este echipat cu scaune sport îmbrăcate în Alcantara. La interior, culorile principale sunt verde şi negru, iar aceste detalii pot fi observate pe scaune, pe volan, pe maneta frânei de parcare şi pe schimbătorul de viteze. Această versiune a lui MiTo va debuta pe piaţa din Europa în luna aprilie. De asemenea, trebuie să menţionăm că mânerele uşilor au fost modificate, iar oglinzile laterale au fost şi ele redesenate subtil.
Alături de MiTo, standul Alfa Romeo de la Geneva va găzdui două exemplare Giulietta. Unul dintre acestea este în versiunea Quadrifoglio Verde şi vopsit în nuanţa Rosso Competizione, iar celălaltă prezintă pachetul Sport care include jante de aliaj de 18 inch, scaunle cu tapiţerie semi-piele, elemente din aliaj la interior, Blue&Me cu navigaţie Tom Tom şi altele.
Via | Automedia.bg
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
ma intreb cat va mai dura pana vor produce doar embleme, precum lancia (RIP)! cu 3 modele in gama cam asta le e viitorul!
Pt ceilalti de mai sus.......habar nu aveti....
daca nu vedeti alfa in romania aveti impresia ca nici nu este buna.....interesant....ma gandesc ca voi mergeti pe la fiecare producator si sunteti informati , si vorbiti cu ei.....si va impartasiti secrete......ce bagareti in seama .....nororcul vostru ca pe netul asta li se permite sa isi exprime opiniile....apropos....sa scrieti cu stiloul stiti?
Recunosc că mă fascinează design-ul, mi-ar place un MiTo ca maşină de oraş, dar mi-ar fi frică, zău...
cumparati-va naibii un Logan si lustruiti-l cand n-aveti ce face...lasati forumul ptr cine apreciaza masinile frumoase.
Si apropo de fiabilitate...gata cu povestile astea cu "mi-a zis un prieten....am auzit de la cineva...etc...".Sunt masini foarte bune.PUNCT!
Nu mai denigrati o marca doar ptr ca e mai buna decat rabla din parcare...