Abarth Scorp-Ion, un concept complet electric la Geneva
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Salonul Auto de la Geneva va găzdui anul acesta şi un concept inscripţionat cu logo-ul Abarth. Este vorba despre o creaţie a specialiştilor de la IED, un prototip electric, ale cărei linii au fost trasate de şapte studenţi ai masterului Arts in Transportation Design.
La proiect au contribuit nume importante din industria furnizorilor, cum sunt Pirelli şi OZ, dar şi designeri celebri precum Luca Borgogno (senior designer Pininfarina) şi Luigi Giampaolo (designer Maserati), care au supervizat munca tinerilor studenţi.
Botezat Scorp-Ion, conceptul celor de la IED se vrea a fi un model sportiv, complet electric, care măsoară 401 cm lungime, 190 cm lăţime, 119 cm înălţime şi dispune de un ampatament de 235 cm. Potrivit creatorilor săi, Scorp-Ion se ghidează după un principiu simplu, introdus de Abarth: "sportivitate în formă compactă".
Propulsia conceptului este asigurată de patru motoare electrice, poziţionate pe fiecare roată şi ţinute în viaţă de baterii litiu-ion. Pachetul de acumulatori este poziţionat în spatele celor două scaune şi contribuie la obţinerea unui centru de greutate foarte jos.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (0)