Modelul Auris reprezintă un stâlp pentru Toyota pe Bătrânul Continent. Oficialii constructorului nipon spun că europenii au în garaje peste 1.26 de milioane de exemplare Auris.
Dintre acestea 400.000 de unități sunt echipate cu sistemul hibrid. Cea de-a doua generație Auris a înregistrat creșteri de la an la an, iar în 2016, Toyota a raportat mai bine de 144.000 de exemplare vândute la nivel european.
Pentru a condimenta și mai mult istoria lui Auris, Toyota a lansat versiunea Auris Touring Sports Freestyle în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Break-ul constructorului nipon dispune de protecții din aluminiu, de o grilă frontală neagră și de capace argintii pentru oglinzile laterale. De asemenea, Toyota a pus pe Auris Touring Sports Freestyle jante cu diamentrul de 17 inch și geamuri spate negre.
Motorizările disponibile pe varianta normală Auris vor fi comercializate și pe versiunea Auris Touring Sports Freestyle. Conform oficialilor niponi, modelul va fi disponibil într-o ediție limitată, iar lansarea pe piață va avea loc în luna decembrie.
Arată aşa... deşălat...
Fiindcă garda la sol e majorată doar cu 10 mm (150 mm față de 140 pt. Auris-ul normal, adică exact cît are și falsul SUV C-HR - OK, unii recunosc că-i crossover), așa că protecțiile alea sînt bune doar ca decor.
(n.b.: Alo, AM, poate nu mai așteptați să vă completeze cititorii unele articole - la fel de sărace-n date fiindcă identice cu ale altor site-uri la fel de copy/păstuitoare :-) din dosarele de presă.)
P.S. Versiunea hibridă își face banii-n orice caz.