Ford EcoSport, SUV-ul care înlocuiește B-Max în planurile de producție ale constructorului american la fabrica de la Craiova, a primit o serie de îmbunătățiri majore pentru ediția europeană.
Pe lângă noutățile introduse la design, noul EcoSport beneficiază de o gamă proaspătă de motorizări și tehnologii pentru a lupta în popularul segment al SUV-urilor subcompacte.
Ford EcoSport: date esențiale:
● EcoSport împrumută elemente de design de la Kuga și Edge, iar grila frontală are o formă trapezoidală, în timp ce blocurile optice angulare găzduiesc un sistem de iluminare HID (High Intensity Discharge) și au lumini de zi LED. De asemenea, spolierul spate și stopurile au fost revizuite. La rândul lor, jantele de 17 și 18 inch au un caracter mai agresiv;
● Noul EcoSport este disponibil în 12 culori de caroserie, inclusiv o nuanță portocalie; la interior, Ford a adus modificări la scaune și au fost optimizate pentru un confort sporit, în timp ce consola centrală oferă o cotieră retractabilă culisantă integrată în interior în care se pot depozita dispozitive precum tablete;
● Ford EcoSport este disponibil și cu echipare ST-Line, care include în standard spoilere și praguri laterale inspirate din familia Ford Performance, jante de 17 inch cu logo-ul ST-Line sau plafon și oglinzi laterale constrastante. La interior, volanul este îmbrăcat în piele, iar scaunele au inserții Miko Dinamica (material fabricat din poliester reciclat).
La rândul lor, schimbătorul de viteze și mânerul franei de mână sunt îmbrăcate în piele;● Gama de motorizări include un nou motor diesel EcoBlue de 1.5 litri care generează 125 de cai putere și un cuplu de 300 Nm, în timp ce cutia de viteze este manuală cu 6 trepte. Unitatea este disponibilă cu sistemul de tracțiune integrală Ford Intelligent All Wheel Drive, iar consumul mediu menționat de producător este de 4.5 litri/100 km;
● Oferta diesel include și motorul TDCi de 100 de cai putere, în timp ce unitatea diesel de 1.5 itri și 125 de cai putere va fi disponibilă și cu tracțiune față de la jumătatea anului 2018;
● Fanii motoarelor pe benzină vor avea la dispoziție unitatea EcoBoost de 1.0 litri în versiuni de 100 CP, 125 CP și 140 CP, însă prima dintre ele va apărea abia la jumătatea anului viitor. Versiunea de 125 CP va fi disponibilă și cu cutie de viteze automată cu 6 trepte;
● Ford EcoSport este disponibil cu un ecran touch de 8 inch poziționat deasupra planșei de bord, cu sistemul multimedia Sync 3 compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay și cu pachetul audio B&O Play cu 10 incinte acustice și un subwoofer montat în portbagaj;
● Printre tehnologiile prezente pe noul EcoSport se numără Cruise Control cu limitator de viteză ajustabil, Blind Spot Information System, Roll Stability Control, comutatorul automat de fază lungă sau controlul automat al temperaturii.
Via Ford
Aștept încă o mașină de clasă mică 4x4, cu motor >=100 cp, cu AC, care să coste în jur de 14-15 mii de eur.
Sunt posesor de Suzuki Ignis 2 1.5, 99 cp @ 5900 RPM, 133 Nm @ 4100 RPM, 4x4, consum 11l/100 în București :).
Mașina are 12 ani :).
Inca un aspect: atunci cand este pusa suspendata in aer pe diagonala, rotile din aer nu se invart in gol, ci dupa un sfert de rotatie se blocheaza si transmit cuplul la cele de pe sol. Acesta e primul test pe care il fac cand iau o masina in test-drive. Am vazut Audi Q5 si absolut toate RAV4 care raman intepenite si trag doar rotile fara aderenta.....
Europenele si americanele nu am vazut sa aiba probleme
"EcoSport" duce spre ceva ieftin...
In rest sa fim multumiti ca se mai face si ceva pe la noi. Oricum e un pas inainte fata de B-Max care nu se vindea mai deloc.
Nu are nicio sansa in ce sens? Te asigur ca in teren accidentat are! Macar datorita unghiului de atac care e mai bun si a sistemului de tractiune integrala care este mult peste 4 Motionul de la VAG. Dar tu oricum nu sti ce-i ala unghi de atac asa ca o vei cumpara pa a mai aratoasa.
@Automarket
Despre garda la sol chiar nicio informatie! Nu de alta dar ati prezentat o Kia Picanto cu aspect de crossover si acolo ati mentionat cate ceva despre acest subiect ...
Poate ai dreptate. Prețul de listă pentru Suzuki Vitara 1.6 Passion ALLGRIP este de 16.650 Euro.
Cu o rablă și o promoție poate ajunge la 15.000 de eur, dar trebuie să fii pe fază.
A mai fost cazul cu vechiul SX-4 când se putea achiziționa promoțional la preț de Ignis 2 4x4, dar atunci nu merita să vând Ignisul și să dau diferența.