În urmă cu câteva luni, BMW a publicat o serie de informații și de fotografii cu noul M8 GTE, model de competiție gândit pentru a concura în viitorul sezon al Campionatului Mondial de Anduranță.
În cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, nemții ne-au oferit pentru prima dată ocazia să-l vedem pe M8 GTE fără camuflaj. Mașina din standul BMW a fost prezentată în designul BMW M Motorsport și are o lungime de 4980 de mm.
Sub capotă, BMW a pus motorul V8 de 4.0 litri care oferă o putere de bază de peste 500 de cai, în funcție de clasificare. Resursele acestuia sunt puse în valoare cu ajutorul unei transmisii secvențiale cu șase trepte.
"BMW M8 GTE este noua noastră navă-amiral GT şi va înfrunta o concurenţă puternică în acest domeniu. Pentru noi, prezentarea maşinii fără camuflaj la IAA este următorul pas important pe drumul spre prima noastră apariţie în curse, care ne dorim să fie în cursa de 24 de ore de la Daytona în 2018", a declarat Jens Marquardt, directorul BMW Motorsport.
BMW vrea ca viitorul M8 GTE să fie angrenat atât în cadrul IMSA WeatherTech SportsCar Championship (IWSC) din American de Nord, cât și în Mondialul de Anduranță.
Toate eforturile nemților ar urma să fie răsplătite în luna iunie, cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans.Prima victorie BMW la Le Mans a avut loc în 1939, când un BMW 328 Touring Coupe cu o caroserie preparată de Carrozzeria Touring bifează victoria la clasă după 236 de tururi. Constructorul german nu a mai ajuns pe grila de la Le Mans din 2013. Atunci, M3 GT2 s-a aflat în centrul atenției.
Comentarii (1)