După o serie de teasere și câteva imagini scăpate pe internet, Infiniti a prezentat oficial cel mai nou model al său, compacta denumită oicial Q30. Noul Infiniti Q30 este produs de brandul premium al celor de la Nissan în colaborare cu partenerii de la Daimler, ceea ce înseamnă că noua compactă împarte aceeași platformă cu Mercedes-Benz Clasa A, de la care împrumută, de altfel, și marea parte a motorizărilor disponibile.
Noul Infiniti Q30 nu va putea fi văzut pe străzile din România decât accidental, marca Infiniti renunțând la operațiunile din țara noastră acum patru ani. Iar asta nu e o veste prea bună pentru peisajul auto autohton, care pierde una dintre cele mai frumoase mașini construite vreodată în segmentul compact premium. Cu linii preluate direct de pe conceptele de epocă recentă ale mărcii, noul Infiniti Q30 devine astfel cea mai mică mașină din gama mărcii japoneze, păstrând indiciile estetice prezente pe întreaga gamă a mărcii, implicit montantul spate-bumerang și grila frontală clasică.
Noul Infiniti Q30 va fi oferit în trei versiuni estetice și de echipare.
Două dintre ele se numesc Premium și Sport, iar dimensiunile, designul și comportamentul dinamic sunt diferite pentru cele două. De exemplu, versiunea Sport este cu trei centimetri mai scundă decât varianta Premium și vine cu jante de 19 inch.La interior, Infiniti promite să ofere una dintre cele mai avansate alternative din segment la nivelul calității percepute. Japonezii nu s-au zgârcit deloc la capitolul materiale, oferind piele de calitate pe întreg bordul și Alcantara pe interiorul stâlpilor și pe plafon. De asemenea, confortul interior este îmbunătățit prin implementarea unui pachet care are rolul de a contracara sunetele dezvoltate de motor și la rulare. Infiniti numește pachetul Active Noise Cancellation. Tot la interior regăsim scaune sport cu tetiere integrate și, pe versiunea de echipare Sport, un volan cu partea inferioară teșită.
Motorizări pentru toate gusturile
Sub capotă, noul Infiniti Q30 profită de legătura cu Grupul Renault-Nissan și cu Daimler și vine cu o gamă largă de alternative care ar trebui să acopere gusturile tuturor tipurilor de clienți.
În ceea ce privește versiunile pe benzină, vorbim despre un motor de 1.6 litri care oferă 122 sau 156 CP sau de un motor cu patru cilindri de 2.0 litri care dezvoltă 211 CP, acesta din urma disponibil doar pe versiunile de echipare de vârf Premium și Sport. Fanii unităților diesel se vor putea baza pe un 1.5 de 109 CP sau pe un motor de 2.2 litri de origine Mercedes-Benz care dezvoltă 170 CP.Nu există nicio referire la performanțele acestor motorizări în primul comunicat de presă al celor de la Infiniti, însă aflăm că motorizările pot fi cuplate fie cu o transmisie manuală cu șase rapoarte, fie cu o cutie cu șapte trepte și două ambreiaje. Cel mai economic motor (1.5 diesel de 109 CP) reușește un consum de 3.9 litri/100 km, în timp ce unitatea diesel de 2.2 litri și 170 CP consumă în medie 5.1 litri/100 km.
Infiniti a intrat în clasa compactă premium prin intermediul noului model Q30. Interiorul trădează, însă, faptul că...
Posted by Automarket.ro on 16 Septembrie 2015
via Infiniti
Comentarii (3)