SEAT Leon va primi o versiune ST la Salonul Auto de la Frankfurt. Cu doar o zi înainte de prezentarea oficială, imaginile din galeria foto oficială au fost publicate pe internet. Între timp, Seat a publicat imaginile oficiale ale modelului, confirmând galeria foto completă a noii sale compacte. Versiunea break a lui Seat Leon este prima din istoria modelului şi preia platforma MQB a fraţilor Golf VIII şi Octavia III. Spre deosebire de cele două compacte, Leon ST nu se mândreşte cu un portbagaj mai mare de 600 de litri, break-ul iberic urmând să ofere doar 587 de litri, faţă de cei 605 ai lui Golf Variant, respectiv 610 ai lui Octavia Combi.
În materie de design, noua versiune de caroserie a lui Leon nu aduce nicio surpriză. Modelul preia partea frontală a hatchback-ului şi primeşte un posterior adaptat noii versiuni de caroserie. Rezultatul este un Leon care pare să fie lungit artificial, însă aspectul final al modelului nu este dizgraţios. Cel mai probabil, modelul va prelua atât interiorul, cât şi gama de motorizări şi tehnologii de la versiunea hatchback a lui Leon.
"Trebuie să aducem la masă atât volume, cât şi profit. Investiţia pe care am primit-o cu noul Leon trebuie să fie ”tradusă” în vânzări. Fiecare investiţie ulterioară trebuie să devină rentabilă. Doar aşa vom putea cere mai multe investiţii în cadrul concernului Volkswagen" spune James Muir, şeful Seat. În 2012, Seat a vândut aproximativ 320.000 unităţi, aproape o treime faţă de cât estimează şeful mărcii că ar fi suficiente pentru rezultate sustenabile pe termen lung, atât ca marcă în sine, cât şi ca parte integrantă a concernului Volkswagen.Via Worldcarfans | Autoforum.cz | SEATRO
Ai dreptate, Seat incearca sa traga zeci de tone pe un deal de 80 de grade. Poate este ajutat putin de noul Leon, dar pana nu distruge toata gama cu diverse cuburi VW cu emblema marcii spaniole (asa pot spune ca cere clientela), nu va ajunge la finis!
autoforum a trebuit sa puna specimenul ala tocmai pe aripa spate.
Numai acolo avea loc sa il puna, unde este forma noua!
Leon-ul nou este un produs excelent, foarte competitiv si foarte bine vazut in presa auto europeana, autobild, topgear, autoexpress, ams ... toate il dau in top daca nu chiar castigator in comparativele de clasa compacta.
Intamplator marca SEAT este una dintre cele 3 marci din Europa cu crestere procentuala anul asta ? 12%, mai mult a crescut pe piata europeana doar Dacia.
Dar e mai comod sa ne numim cunoscatori fara sa stim despre ce vorbim , la mai mare baietei , la mai mare ...
Ma intreb pentru ce mai platesc designeri...La interior, acea consola centrala pare incredibil de simpla, plasticoasa si ieftina. De necrezut !
Display-ul ala la mutimedia cat are? 5 inch, cand toti au minim 7? Zici ca-i luat de la primul Tetris din anii '90 cu rezolutia aia de 2 bani.
Asta da tehnologie LOW-END. Si totusi cat costa masina?
Totusi, de ce as lua o copie (una zecile de copii fabricate de VAG), cand exista originalul? Golf, adica, cu care n-am nicio problema.
Nu mai amintesc de imaginea proasta a lui Seat si in consecinta de devalorizarea uriasa a copiei fata de original.
Revin, pune mana si condu toate copiile asa cum le zici tu si o sa fii surprins cat de diferite pot fi pe sosea, dar iarasi, din fata forumului nu ai cum sa cunosti asa o masina, si preluand din parerile altora nu ai cum sa fii original si pertinent.
Copia asa cum ii spui tu poate fi in unele cazuri si cu 7000 euro mai ieftina pe aceleasi dotari/motor ... deci ... cred ca ai putea avea o problema daca ai reusi sa te dezbraci de superficialitatea de om suficient .
ZERO design.
ZERO emotie.
Si probabil plina de plastice.
Si cu un pret prea mare pentru ce ofera.
Asta ar tb. sa spuna un review obiectiv.
Inca odata se demonstreaza ca latinii (in frunte cu romanii) sunt varza la capitolul ingineri. Degeaba castiga medalii cu coshu daca nu au habar decat sa invete papagaliceste
Daca iti doresti in schimb ceva mai deosebit fata de un Golf sau Octavia, iti plac masinile facute de VW si nu ai de carat caruciorul copilului, poate fi o alegere buna. Pentru ca dpdv tehnic, desi a avut probleme grave cu vanzarea, Seat e o masina solida.
Totusi sunt niste detalii care nu imi plac la aceasta masina: gurile de ventilatie din bord mi se par foarte naspa. Nu stiu ce li s-a parut lor deosebit cand s-au hotarat sa ramana asa si in productia de serie. Mie imi lasa o impresie de tristete, ceva anost, nicidecum deosebit sau sportiv. Nu cred ca m-as impaca cu asa ceva, mai ales ca e un lucru care nu imi place pe care l-as vedea zilnic cand conduc. Cu bordul a dat-o in bara Seat si la generatie precedenta (parerea mea), si la aceasta. Pacat! Ah, singurul lucru clar mai bun la acest bord fata de generatia precedenta eu il vad a fi ergonomia mai bine gandita.
A iesit Golf 8 si eu nu stiam?
Pacat ca nu exista la optionale bordul de Golf VII, caci si cu motorul de 150CP cu DSG as fi avut o masina reusita, din punctul meu de vedere