Porsche 911 Turbo - Primele imagini oficiale cu versiunile supraalimentate ale modelului 911

de Dragoș Băltățeanu
Sambata, 04.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche a prezentat oficial noile versiuni Turbo și Turbo S pentru actuala generație a modelului 911. Pentru a le vedea în realitate mai trebuie însă să asșteptăm până la Salonul Auto de la Frankfurt din această toamnă.

Porsche a prezentat oficial noile modele 911 Turbo și Turbo S. Deși, inițial fusese anunțat că aceste versiuni vor fi dezvelite publicului abia la Salonul Auto de la Frankfurt din toamnă, Porsche a decis să înceapă mai devreme sărbătoarea. Pentru constructorul de automobile sport din Stuttgart acest nou 911 Turbo marchează 40 de ani de existență a denumirii "Turbo" pe modele din gama 911. 

Ca de obicei, Porsche folosește motorul cu șase cilindri boxer de 3.8 litri, dar de data aceasta în versiune supraalimentată prin sistem turbo pentru a duce puterea furnizată la 520 CP pentru modelul 911 Turbo și 560 CP pentru varianta Turbo S. Pentru a livra puterea către toate cele patru roți, inginerii germani au ales o transmisie automată cu două ambreiaje de tip PDK cu șapte trepte și funcție Start-Stop. Acest sistem permite scăderea consumului de carburant cu 16% pentru a ajunge la 9.7 litri/100 km.

Performanțele sunt pe măsură: un Porsche 911 Turbo echipat cu pachetul Sport Chrono va parcurge prima sută de km/oră în 3.2 secunde, în timp de varianta Turbo S are nevoie de doar 3.1 secunde.

Viteza maximă ce poate fi atinsă este de 318 km/oră.

Esential 3.1 secunde pentru a atinge 100 km/oră în noul Porsche 911 Turbo S
Noul Porsche 911 Turbo este bazat pe actuala generație 991, iar dimensiuniile exterioare au crescut puțin. Lungimea este acum de 4.490 mm, iar lățimea a ajuns la 1.878 mm, cu 28 mm mai mult ca un model Carrera 4. Ampatamentul a crescut și el cu 100 mm ajungând la 2.450 mm. Jantele au 20 de inch, dar doar modelul Turbo S folosește prindere centrală cu un singur prezon. Turbo S mai beneficiază și de noile faruri LED, disponibile doar opțional pentru versiunea Turbo. Inginerii au împrumutat de la fratele mai mare 911 GT3 direcția integrală, acest lucru permițând modelului Turbo să parcurgă un tur al vechiului Nurburgring într-un timp de sun 7 minute și 30 secunde. Spoilerul spate este retractabil și are trei poziții în care poate fi setat. 

Noul Porsche 911 Turbo va ajunge în showroom-uri în toamna acestui an, cel mai probabil în luna septembrie.

Prețurile de pornire pentru piața germană sunt de 162.055 euro pentru versiunea Turbo, și de 195.256 euro pentru Turbo S.

Via Porsche

Comentarii (9)

  • @mafia
    Incearca o ruleta ruseasca, poate iti iese si castigi.
    30 4
  • am vazut ca laudai motorul de 3.2 litri de la Subaru.Ziceai ca este cel mai tare.Subaru cel mai tare si mai fiabil.Motorul de pe Subaru in 6 cilindri este un motor boxer luat de la nemti.La fel ca cel de pe 911.Tot timpul iti dai cu stangul in dreptul.Conul Leonida fata cu reactiunea.Poate reusesti sa iei lumina,acum de Sfintele Sarbatori.Ai mare nevoie!
    6 1
  • despre Porsche
    @Mafia
    @pinguin

    Bai copii, articolul e DESPRE PORSCHE,
    Nu despre Nissan sau Toyota, WTF !?

    Daca as castiga la ruleta, daca mi-ar da tata bani, etc -> LOL
    Bai copii, crestet mari si voi vreodata?
    10 2
  • Adrian
    @Pinguinul_nuclear
    Putini intaleg ca un 911 daca ar arata putin altfel, ar distruge aproape 50 de ani munca cat a durat perfectionarea lui in timp. Pe langa faptul ca nu l-ar mai cumpara fanii. Asta e si farmecul unui 911. Un clasic modern in acelas timp. Caroseria lui (picatura de apa) este una dintre cele mai aerodinamice construie pana acum.
    Cand a aparut model mai vechi de 911 (996) ( 98-2004) cu farurile alea mai lungite si mai late, au avut cele mai slabe vanzari la el tocmai pt. faptul ca nu avea faruri ca la vechiul 911. Fanii de 911 nu vor nici o schimbare estetica la el decat mici restilizari care sa o reimprospateze.
    13 1
  • poate, dar GT-R nu este 911 ;)
    17 1
  • Pfoai...nu stiu ce ne-am face fara atatia meseriasi pe aici!
    11 2
  • @Mafia, mai lasa-ne cu fiabilitateaaaa :(( Nu-i masina "de consum" ca sa vorbesti cu atata sfintenie despre fiabilitate! Se chinuie organizatii ani de zile ca sa ne spuna cat de cat cum e cu fiabilitatea si tu vii din prima cu nuca de perete! Lasa-neeeeeeeee!!!
    14 2
  • @Mafia, dar tu ce argumente ai pentru a sustine ca un model abia lansat nu este fiabil??? Daca motorul are aceeasi cilindree inseamna ca e acelasi?? Si ia chiar uita-te in rapoartele TUV si vezi cam pe ce loc se claseaza 911 cu 3.8-le lui (ala vechi)... Esti penibil, fratioare!
    10 1
  • Referitor la fiabilitate cred ca discutia este doar asa pentru a-i da motiv lui @Mafia sa mai scrie si el ceva pe aici -- realitatea este ca Porsche este in topul fiabilitatii pentru masini mai vechi de 8-10 ani, si asta spune multe despre aceste masini (nu-mi aduc aminte cand am vazut o toyota de 30de ani .. dar pot numi cateva porsche)
    8 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru