Acum câțiva ani era o utopie să te gândești la momentul în care BMW va scoate pe piață un model electric. Și totuși, în anul de grație 2013 se întâmplă: noul BMW i3 este primul model motorizat 100% electric al bavarezilor și își propune să revoluționeze întreaga gamă BMW printr-o ofertă inedită. Deși arată ca un BMW "umflat", i3 are un interior care duce designul bavarez la nivelul următor, făcându-te să te simți ca-ntr-o navă spațială pe roți. Dacă nu vă încântă ideea unui model electric pur care să vă lase fără obiectul muncii la nevoie, BMW oferă opțional un motor adițional pe benzină, de 650 cmc, preluat de la divizia de motociclete. Acesta extinde autonomia lui i3 de la 130-170 de kilometri (cât are full-electric) până la 300 de kilometri.
BMW i3: informații și fotografii oficiale
Nu departe de i3 s-a aflat noul vis al tuturor fanilor mărcii din Munchen. Se numește i8 și este o mașină de serie hibridă care pare concept.
Dar nu e și va fi putea fi cumpărată implicit în România în ultima parte a anului viitor. i8 beneficiază de ultimul răcnet în materie de tehnologie BMW (implicit un motor de 1.5 litri turbo de 231 CP plus unul electric de 131 CP) și va reprezenta mașina sport care le va deschide apetitul pentru hibrizi celor care nu au crezut vreodată că vor putea să dea banii pe un model motorizat de altceva decât benzină pură.BMW i8: informații și fotografii oficiale
Noutățile BMW nu s-au oprit însă aici. Bavarezii au profitat de apropierea dintre Frankfurt și Munchen și au "cazat" la propriul stand o armată întreagă de noutăți adiționale. De la faceliftul lui Seria 5, trecând prin noul BMW X5 și conceptul din care va deriva versiunea hibridă a SUV-ului. Nu a lipsit nici Seria 4 Coupe, înlocuitorul actualului Seria 3 Coupe.
BMW Seria 5 facelift: informații și fotografii oficiale
BMW X5: informații și fotografii oficiale
BMW Seria 4 Coupe: informații și fotografii oficiale
Ai dreptatea partial...BMW este vf. progresului dar si Audi progreseaza ca oricare alta marca numai ca o face mai discret. Personal imi plac mai mult BMW-urile...dar apreciez Audi pt. calitatea oferita in noile modele mai ales interioarele, iar la exterior nu au nevoie de mai mult. Le sta bine asa mai simple...nu uita ca si Rolls sau Range Rover sunt foarte conservatori in design si sunt mai apreciate si dorite de public mai mult ca 80% din marcile existente pe piata. Nu e rau sa fi conservator...e rau sa faci lucruri de proasta calitate.