- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
UPDATE: Noul Honda Civic, prezentat oficial!
Ultimele stiri din FRANKFURT 2011
-
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. (26.09)
-
2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. (18.09)
-
Bentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. (16.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Noul DS N°8: etalonul mărcii franceze este un SUV coupe electric cu autonomie de 750 km
- Noua Toyota Urban Cruiser: SUV compact electric cu până la 184 CP
- Noile modele Hyundai vor putea fi cumpărate prin platforma online Amazon
- BMW XM, tunat de Manhart: 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
UPDATE: Noul Honda Civic, prezentat oficial!
Modelul asta nou nu mai are spiritul modelului anterior. Nu neg, e in fata multora, dar toata lumea o sa-l compare cu ceea ce a fost inainte.
La exterior l-au corcit cu Insightul, de parca ar ala ar fi fost o super realizare de design si ar fi fost foarte apreciat. Din toate unghiurile arate oribil, fata de generatia anterioare. E total inexpresiva, liniile sunt oricum dar nu agresive..
Au schimbat si volanul ala superb si au pus unu de utilitara.
Pacat...
Parerea mea e ca Honda a preferat sa mai "indulceasca" pe ici , pe colo designul fostei generatii care a prins, insa nu chiar asa cum se astepta Honda, mai ales in Europa.
PS: in poza 6 afisajul ceasului e gresit :))
macar sa speram ca au facuto mai confortabila.......
@AutoMarket........
daca sau concentrat pe o tinuta de drum mai buna......stiti ceva de suspensia spate????
au renuntat la bara de torsiune????si sau intors la suspensia independenta?
Pe de alta parte, ca sa inchei totusi intr-o nota putin mai pozitiva, interiorul pare sa fi facut un salt in calitate...subliniez "pare". Acum sa vedem si in realitate cum arata.
Oricum, s-au complicat foarte mult, puteau sa continue cu linia impusa de CR-Z, ca se putea lucra frumos pe ea.
De ce oare?
Inainte era prea colturoasa, acum prea nu stiu cum, ba ca-i alba, ba ca-i neagra. Intelege-ti odata ca honda nu traieste din masinile vandute catre Romania. Sa zicem mersi ca ne dau si noua masini ca altfel ar trebui sa ne cumparam trocile alea de VAG-ine la care designul este acelasi de 10001 ani.
Concurenta pentru R32? Are you watching the same movie? Honda se lauda intr-un clip/documentar ca a reusit sa ajunga concurenta europeana la confort acustic de parca ar fi descoperit teleportarea...Si tu vorbesti de elicoptere de asalt si avioane de vanatoare...
Apropo, R32 nu se mai fabrica. De multi ani. Honda incearca sa ajunga din urma niste chestii care sunt...in urma?!?
PS. As vrea sa te vad intr-un Civic de America...
@ bbb
Si eu care ziceam ca o sa ai bunul simt sa mergi pe burta...
Design-ul Civic-ului este diferit pentru piata noastra? Design-ul asta, daca o fi nereusit (fiind vorba de gusturi, nu poti sa afirmi cu siguranta ca este gherla desi vocile de pana acum l-au criticat mai mult sau mai putin apasat) va influenta negativ vanzarile Honda PE ORICE PIATA.
"Sa zicem mersi ca ne dau si noua masini" HUH?!?! Masinile Honda se dau degeaba?!?
"...ca altfel ar trebui sa ne cumparam trocile alea de VAG-ine la care designul este acelasi de 10001 ani."
Mai ai tupeul si obraznicia sa critici design-ul cuiva in conditiile date?!?! Ar fi fost de minim bun simt sa te abtii...de tot.
Si inca ceva: NU TREBUIE SA-TI CUMPERI "trocile alea de VAG-ine". Mai exista si alte marci pe lume...Sau ai ajuns sa crezi ca Volkswagen e raul suprem pe planeta asta? DUH...
An another piece of shit from Honda.
Cat priveste VW, nici mie nu-mi plac si tocmai de aceea gasesc oribil ceea ce au facut consolei centrale la acest Civic, si anume faptul ca au adus-o foarte aproape de cea a unui Golf. Numai daca te uiti la climatizare iti dai seama, in plus contrasteaza enorm cu cockpitul acela al soferului tip Formula 1, absolut genial dupa parerea mea.
Oricum, mi se pare absolut revoltator ca o companie care era peste toata lumea cu 2 generatii la orice capitol la sf anilor '80 inceputul anilor '90, incepand cu motociclete si terminand cu dominatia absoluta in F1, sa ajunga acum sa exprime intr-o comunicare oficiala ca s-au chinuit cu generatia asta s-o aduca la nivelul de rafinament al masinilor europene. Este de neacceptat pt o companie ca Honda, imho.
Inteleg ca esti fan Honda, dar aceasta mara nu prea mai e ce-a fost, comentariul lui @danutz este concludent, exprima f bine realitatea
Intamplator am multi prieteni cu Honde mai vechi, iar acum cativa ani fratele meu a avut un Civic de generatie actuala. Cand a luat Civic-ul, am fost si am facut test-drive cu inca 2 modele, asa ca, un pic acolo, sunt indreptatit sa vb despre Honda. O mare parte din prietenii cu Honde imi impartasesc opinia in ceea ce priveste evolutia marcii, iar adevaratii fani ai marcii in general cauta CRX-uri sau Civic-uri din generatia EG sau EH (poate vorbesc limbi straine pentru "fanii" de aici cu codurile astea), iar cei cu multi bani, S2000-uri, Integra sau Civic Type R. Nici unul nu iubeste vreun model nou de la Honda pt ca Honda nu li se mai adreseaza pasionatilor si iubitorilor de inginerie pura, ci multimii in general. Problema e ca o face prost pt ca in istoria ei de f putine ori marca asta a avut vreo tangenta cu gloata, iar atunci cand a facut-o a avut de suferit la vanzari (dovada si acum).
@bbb
Sincer, mai bine stai linistit, ca te faci singur de ras. Fara sa fiu arogant, sunt sigur ca intr-o discutie tete-a-tete legata de Honda trec primul linia de sosire la o lungime de circuit distanta. Prin atitudinea ta, nu faci decat sa te alaturi 'taranilor iubitori de Passat' pe care ii mentionezi atat de des. Daca ai deschide un pic ochii si a trece de faza asta puerila gen , ai vedea ca unii nu insira gogosi pe-aici. Eu am, sau am avut, un respect deosebit fata de Honda si nu pot sa nu fiu mahnit de situatia actuala.
Chestia aia mă zgârie pe retină.
Până şi Dusterul are un design mai legat şi mai frumos.
oricum nu-i o masina rea de avut, este pana la urma tot honda
mie personal nu imi place...desi modelul anterior era "waw"
PS: ASTA A FOST O PARERE STRICT OBIECTIVA
Daca vor ceva mai excentric si deosebit poate ii ajuta cei de la Citroen