Esential
110 | g/km emite motorul diesel de 2.2 litri instalat pe noul Civic. |
În ajunul celui mai important salon auto european, Honda decide să dezvăluie primele imagini şi informaţii ale noului Civic. Generaţia modelului compact vine cu un design apropiat de actualul model, preferând să renunţe la abordarea futuristă cu care ne obişnuise.
În comunicatul de presă emis de niponi se arată: "Designerii noului Civic au încercat să păstreze caracterul sportiv al modelului, însă au preferat să-l modeleze într-un stil cât mai dinamic. Printre sursele de inspiraţie s-a numărat fuselajul unui avion şi modul în care aripa acestuia se îmbină cu restul arhitecturii."
Honda susţine că toată caroseria lui Civic a fost redesenată, inginerii concentrându-se totodată pe oferirea unei ţinute de drum competitive. Nu au fost uitate nici motorizările, care promit emisii mai reduse de CO2. La standul niponilor va fi expus chiar dieselul de 2.2 litri şi 150 de cai putere, capabil să livreze 350 de Nm şi emisii record, de numai 110 g/km.
Data lansării pe piaţa din Europa a fost programată pentru începutul lui 2012.
Modelul asta nou nu mai are spiritul modelului anterior. Nu neg, e in fata multora, dar toata lumea o sa-l compare cu ceea ce a fost inainte.
La exterior l-au corcit cu Insightul, de parca ar ala ar fi fost o super realizare de design si ar fi fost foarte apreciat. Din toate unghiurile arate oribil, fata de generatia anterioare. E total inexpresiva, liniile sunt oricum dar nu agresive..
Au schimbat si volanul ala superb si au pus unu de utilitara.
Pacat...
Parerea mea e ca Honda a preferat sa mai "indulceasca" pe ici , pe colo designul fostei generatii care a prins, insa nu chiar asa cum se astepta Honda, mai ales in Europa.
PS: in poza 6 afisajul ceasului e gresit :))
macar sa speram ca au facuto mai confortabila.......
@AutoMarket........
daca sau concentrat pe o tinuta de drum mai buna......stiti ceva de suspensia spate????
au renuntat la bara de torsiune????si sau intors la suspensia independenta?
Pe de alta parte, ca sa inchei totusi intr-o nota putin mai pozitiva, interiorul pare sa fi facut un salt in calitate...subliniez "pare". Acum sa vedem si in realitate cum arata.
Oricum, s-au complicat foarte mult, puteau sa continue cu linia impusa de CR-Z, ca se putea lucra frumos pe ea.
De ce oare?
Inainte era prea colturoasa, acum prea nu stiu cum, ba ca-i alba, ba ca-i neagra. Intelege-ti odata ca honda nu traieste din masinile vandute catre Romania. Sa zicem mersi ca ne dau si noua masini ca altfel ar trebui sa ne cumparam trocile alea de VAG-ine la care designul este acelasi de 10001 ani.
Concurenta pentru R32? Are you watching the same movie? Honda se lauda intr-un clip/documentar ca a reusit sa ajunga concurenta europeana la confort acustic de parca ar fi descoperit teleportarea...Si tu vorbesti de elicoptere de asalt si avioane de vanatoare...
Apropo, R32 nu se mai fabrica. De multi ani. Honda incearca sa ajunga din urma niste chestii care sunt...in urma?!?
PS. As vrea sa te vad intr-un Civic de America...
@ bbb
Si eu care ziceam ca o sa ai bunul simt sa mergi pe burta...
Design-ul Civic-ului este diferit pentru piata noastra? Design-ul asta, daca o fi nereusit (fiind vorba de gusturi, nu poti sa afirmi cu siguranta ca este gherla desi vocile de pana acum l-au criticat mai mult sau mai putin apasat) va influenta negativ vanzarile Honda PE ORICE PIATA.
"Sa zicem mersi ca ne dau si noua masini" HUH?!?! Masinile Honda se dau degeaba?!?
"...ca altfel ar trebui sa ne cumparam trocile alea de VAG-ine la care designul este acelasi de 10001 ani."
Mai ai tupeul si obraznicia sa critici design-ul cuiva in conditiile date?!?! Ar fi fost de minim bun simt sa te abtii...de tot.
Si inca ceva: NU TREBUIE SA-TI CUMPERI "trocile alea de VAG-ine". Mai exista si alte marci pe lume...Sau ai ajuns sa crezi ca Volkswagen e raul suprem pe planeta asta? DUH...
An another piece of shit from Honda.
Cat priveste VW, nici mie nu-mi plac si tocmai de aceea gasesc oribil ceea ce au facut consolei centrale la acest Civic, si anume faptul ca au adus-o foarte aproape de cea a unui Golf. Numai daca te uiti la climatizare iti dai seama, in plus contrasteaza enorm cu cockpitul acela al soferului tip Formula 1, absolut genial dupa parerea mea.
Oricum, mi se pare absolut revoltator ca o companie care era peste toata lumea cu 2 generatii la orice capitol la sf anilor '80 inceputul anilor '90, incepand cu motociclete si terminand cu dominatia absoluta in F1, sa ajunga acum sa exprime intr-o comunicare oficiala ca s-au chinuit cu generatia asta s-o aduca la nivelul de rafinament al masinilor europene. Este de neacceptat pt o companie ca Honda, imho.
Inteleg ca esti fan Honda, dar aceasta mara nu prea mai e ce-a fost, comentariul lui @danutz este concludent, exprima f bine realitatea
Intamplator am multi prieteni cu Honde mai vechi, iar acum cativa ani fratele meu a avut un Civic de generatie actuala. Cand a luat Civic-ul, am fost si am facut test-drive cu inca 2 modele, asa ca, un pic acolo, sunt indreptatit sa vb despre Honda. O mare parte din prietenii cu Honde imi impartasesc opinia in ceea ce priveste evolutia marcii, iar adevaratii fani ai marcii in general cauta CRX-uri sau Civic-uri din generatia EG sau EH (poate vorbesc limbi straine pentru "fanii" de aici cu codurile astea), iar cei cu multi bani, S2000-uri, Integra sau Civic Type R. Nici unul nu iubeste vreun model nou de la Honda pt ca Honda nu li se mai adreseaza pasionatilor si iubitorilor de inginerie pura, ci multimii in general. Problema e ca o face prost pt ca in istoria ei de f putine ori marca asta a avut vreo tangenta cu gloata, iar atunci cand a facut-o a avut de suferit la vanzari (dovada si acum).
@bbb
Sincer, mai bine stai linistit, ca te faci singur de ras. Fara sa fiu arogant, sunt sigur ca intr-o discutie tete-a-tete legata de Honda trec primul linia de sosire la o lungime de circuit distanta. Prin atitudinea ta, nu faci decat sa te alaturi 'taranilor iubitori de Passat' pe care ii mentionezi atat de des. Daca ai deschide un pic ochii si a trece de faza asta puerila gen , ai vedea ca unii nu insira gogosi pe-aici. Eu am, sau am avut, un respect deosebit fata de Honda si nu pot sa nu fiu mahnit de situatia actuala.
Chestia aia mă zgârie pe retină.
Până şi Dusterul are un design mai legat şi mai frumos.
oricum nu-i o masina rea de avut, este pana la urma tot honda
mie personal nu imi place...desi modelul anterior era "waw"
PS: ASTA A FOST O PARERE STRICT OBIECTIVA
Daca vor ceva mai excentric si deosebit poate ii ajuta cei de la Citroen