- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
OFICIAL: Volkswagen Up, noul model de oraş al germanilor
Ultimele stiri din FRANKFURT 2011
-
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. (26.09)
-
2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. (18.09)
-
Bentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. (16.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Volkswagen Up, noul model de oraş al germanilor
Va avea un mare succes, si astept cu nerabdare un model si din partea DACIA. Dar ma cam indoiesc de fiabilitatea motorului cu 3 cilindrii.
nu cred ca va intra in concurenta cu 500. 500 e mai trendy dar d.p.m.d.v e mai putin practic decat Up. Ramane Panda si C1. Succesul? Va fi mare odata cu aparitia celor 5 usi.
In general imi aduce aminte de prima generatie a lui Twingo dimensiunile (dar si formele generale) parand trase la copiator. Nimic original ci doar o reeditare a unei idei mai vechi generate de cererea pentru masini mici.
Bravo,cu adevarat revolutionar!!!
PS: Oare un 1.9 sdi nu pun pe el? :))
@iVANOFF: Tu o sa termini 10 masini, si un motor 1.9SDI, inca nu va prezenta semne de oboseala. Cel mai fiabil motor, tot respectul fata de motorul ala. Este asemanator cu dieselul Mercedesurilor alea din 80 care merg si in ziua de azi.
Iarasi am zis-o asa-i ? Se pare ca flacara aia VAG, se aprinde cand vede cate un macaronar care lauda o masina care nu este buna. Mie de la FIAT doar GP imi place, si cateva modele ALFA, (si am uitat sa precizez, ca doar designul imi place, caci la partea tehnica, si un Kia sta mult mai bine.... in rest ... VW,AUDI,etc RULZZZ !
Ce mi se pare mie (foarte) interesant e marimea portbagajului, 250 de litri la clasa mini e ceva, in conditiile in care inca sunt masini de clasa mica al caror portbagaj e de vreo 250 de litri.
Pana nu demult la clasa mini pariam pe 107, C1 si Aygo, in special datorita raportului calitate/pret si motorului.
Totusi, 60 CP pentru o masina de clasa mini, destinata in primul rand orasului nu poate fi un handicap. Dar am o presimtire ca pretul nu va fi tocmai mic, iar in clasa asta si 500 de euro in plus conteaza.
si ce se va intampla cu modelu Fox????
Vroiam sa zic, LUPO in loc de AROSA (cu toate ca este o masina identica, la care difera emblema, si LUPO are mai multe motorizari).
Scuze de off: daca vrei diferente sesizabile intre doua generatii de masini iti recomand o tura cu Megane 2 si 3 de exemplu.
pt VAG care a zis de motorul 1l ca este aspirat inseamna ca n-are nici cuplu mare de la turatii joase aka diesel cum au generatiile noi benzinare turbo
asta inseamna turatii mai multe ca masina sa impinga rezultand consuma mai mare si fiabilitate scazuta comparativ cu un benzinar turbo unde cuplul maxim e pe la 2000 rpm
rezulta mai multe din asta, dar.. pt cine nu cunoaste tehnica
nici nu trebuia sa ma obosesc sa scriu asta...
Iaca alta "economicoasa" care papa mult cand tragi de ea:
http://www.streetfire.net/video/143-top-gear-toyota-prius-bmw-m3-fuel_180378.htm
motorul asta e unu' dintre cele mai bune lucruri care s-a intamplat in industria auto in ultimii 20 de ani in materie de eficienta, dimensiuni, costuri si tehnica.
asa ca nu mai comentati daca sunteti pe langa, mai ales tu VAG, de ce nu esti baiat destept sa diseci putin datele motoarelor si sa vb dupa...