Esential
420 | CP şi 550 Nm dezvoltă versiunea motorului 4.0 TFSI utilizată de S6, S7 şi S6 Avant. |
520 | CP şi 650 Nm oferă motorul V8 4.0 TFSI implementat pe S8. |
420 | CP şi 550 Nm dezvoltă versiunea motorului 4.0 TFSI utilizată de S6, S7 şi S6 Avant. |
520 | CP şi 650 Nm oferă motorul V8 4.0 TFSI implementat pe S8. |
Cei de la Audi au prezentat detaliile complete ale motorului V8 twin-turbo implementat pe modelele S6, S6 Avant, S7 şi S8. Unitatea este oferită în două versiuni de putere, 420 şi 520 CP şi va fi utilizată şi de o versiune a lui Bentley Continental GT. Propulsorul este echipat cu un sistem avansat de dezactivare a cilindrilor şi de anulare a zgomotelor neplăcute şi ale vibraţiilor. Sistemul de dezactivare a cilindrilor este extrem de rapid, fiind capabil să tranforme V8-ul într-un V4 în doar 300 milisecunde, acţiune despre care spun cei de la Audi că va fi insesizabilă de şofer.
Sistemul de dezactivare a cilindrilor funcţionează prin intermediul supapelor, acesta dezactivând supapele de admisie şi evacuare de la cilindrii 2, 3, 5 şi 8. Activarea sistemului de dezactivare a cilindrilor este semnalată pe bord, iar şoferul poate reporni cilindrii respectivi prin apăsarea fermă a pedalei de acceleraţie. Utilizarea acestui sistem aduce un beneficiu important în ceea ce priveşte reducerea emisiilor de CO2 şi scăderea consumului de carburant, transformând unitatea V8 de 4.0 litri într-un motor cu patru cilindri, reducând cu 50% capacitatea cilindrică şi, în consecinţă, consumul de carburant al motorului.
Pentru maxim de rafinament, unitatea a fost echipată cu un sistem activ de anulare a zgomotelor. Habitaclul a fost echipat cu o serie de microfoane foarte sensibile, care lucrează în paralel pentru a detecta sunetele şi vibraţiile care nu-şi au locul şi emiţând un sunet defazat prin sistemul audio, asigurând o călătorie fără vibraţii şi alte zgomote care nu îşi au locul într-o maşină de lux. Sistemul este compus din patru microfoane amplasate sub tapiţeria de pe plafon şi se numeşte Active Noise Control. Acest concept a fost utilizat în trecut de cei de la Honda, când au folosit un sistem de dezactivare a cilindrilor pe un V6 i-VTEC montat pe Accord.
Pe lângă sistemul respectiv, propulsorul are suporti motor “activi”. Suporţii motor electromagnetici utilizează oscilaţii defazate pentru a reduce vibraţiile motorului.Via | MotorAuthority
@Lamb: motorizarea va fi mult mai performanta pe versiunile RS , comparativ cu S6 si S7. Minim 100CP in plus.
Detalii aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Hemi_engine
Sistemul Chrysler de dezactivare al cilindrilor se numeşte MDS - Multi Displacement System.
Detalii aici : http://www.jdpower.com/autos/articles/Engine-Cylinder-Deactivation-Saves-Fuel/
Apoi, cand ai sa vezi motoare Renault pe Mercedes, or sa fie si porci zburatori!
@Ştefan
Ce treaba are Hemi cu dezactivarea cilindrilor? Alt rupt de realitate!
http://www.motorauthority.com/news/1052310_report-renault-engines-to-power-next-gen-mercedes-benz-a-class-and-b-class
Eu vorbeam de S8, varianta de 520 de CP.
Poate in ceilalti ani sa colaboreze cu Renault, ca sa motorizeze Smart-ul :). Ca pt. altceva n-ar avea nevoie.
orice masina americana , consuma mult si merge ca dracu
am mers cu multe si nu m-a impresionat niciuna
.... numa reclama de ele ..... si filmele