Mercedes-Benz F125 Hydrogen Gullwing Concept, muza viitorului S-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes aduce la Frankfurt un concept aniversar numit F125 Hydrogen Gullwing. Modelul aniversează 125 de ani de la înregistrarea patentului numărul 37435 la Biroul de Patente din Berlin, ce viza un vehicul cu propulsie pe benzină, vehicul care a schimbat modul în care călătoresc oamenii. De data aceasta, F125 Hydrogen Gullwing este un concept care prefigurează viitorul S-Klasse, alături de viitorul CL. Modelul este alimentat cu hidrogen şi are un aspect futurist, amintind totuşi de vechiul F800 Style.
Conceptul F125 este echipat cu patru motoare electrice şi este alimentat de patru seturi de celule cu hidrogen. Mercedes-Benz pregăteşte debutul primului său vehicul alimentat cu hidrogen în anul 2014, moment în care un succesor al lui F125 Hydrogen Gullwing va debuta pe piaţă. Cei de la Mercedes-Benz vor prezenta detalii suplimentare despre această iniţiativă odată cu debutul modelului la Salonul Auto de la Frankfurt.
Cele patru motoare electrice ale lui Mercedes-Benz F125 furnizează un vârf de 231 CP, suficient pentru un timp 0-100 km/h de numai 4.9 secunde şi o viteză maximă de 218 km/h. Cu un plin de hidrogen, modelul are o autonomie de aproape 1000 de kilometri.
Graţie bateriei de la bord, Mercedes F125 poate să parcurgă 50 de kilometri în modul 100% electric, fără a folosi energia înmagazinată în celulele cu hidrogen.Via | Omniauto.it
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din FRANKFURT 2011
-
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. (26.09)
-
2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. (18.09)
-
Bentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. (16.09)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Gigant
Insa e o problema la majoritatea marcilor cu design-ul,nu stiu ce se intampla,parca au ramas fara inspiratie (inteleg ca e criza,insa asta nu pare un concept afectat de criza financiara,sau multe alte concepte....ci doar afectate de criza de idei si personalitate)