Mazda CX-5 a debutat la Frankfurt
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii constructorului japonez Maza au venit la Salonul Auto de la Frankfurt însoţiţi de versiunea de serie a lui CX-5. Noul crossover compact este fratele mai mic al lui CX-7 şi este derivat din conceptul Mazda Minagi, prezentat la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Geneva. Noul CX-5 este primul model din curtea niponilor care beneficiază de noul limbaj de design Kodo - Sufletul Mişcării. De asemenea, crossover-ul compact a primit şi tehnologiile SkyActiv, care implică o nouă generaţie de motoare, transmisii, caroserii şi şasiuri.
La interior, se observă influenţa noului limbaj de design. Liniile orizontale din habitaclu au fost întinse, iar consola centrală a primit un finisaj metalic şi un display color de 5.8 inch. Scaunele din spate ale noului crossover nipon se pot plia utilizând o divizare 40-20-40. Partea centrală poate fi pliată complet dând astfel naştere unor locuri individuale.
Noul Mazda CX-5 va beneficia de serviciile propulsorului pe benzină de 2.0 litri cu patru cilindri şi injecţie directă din generaţia SkyActiv-G. Inginerii niponi susţin că noul motor are o rată de compresie de 14:0:1, dispune de un control variabil al valvelor şi de un design nou al evacuării. Cu noile variabile, motorul care va debuta pe noul CX-5 este cu 10 procente mai uşor, poate consuma cu 15% mai puţin combustibil şi emană cu 15 procente mai puţin CO2 în atmosferă.
În versiunea cu tracţiune faţă, noul motor japonez produce 165 de cai putere la 6.000 rpm şi dezvoltă un cuplu de 210 Nm la 4.000 rpm. Pentru versiunea cu tracţiune integrală, motorul SkyActiv-G de 2.0 litri produce 160 de cai şi dezvoltă 208 Nm.
Pentru cei care preferă un motor diesel, inginerii Mazda au pregătit şi agregatul de 2.2 litri SkyActiv-D ce respectă normele de poluare Euro6. În versiunea standard, noul propulsor SkyActiv-D produce 150 de cai la 4.500 rpm şi dezvoltă un cuplu motor de 420 la 2.000 rpm. Pentru cei care doresc o versiune mai potentă, Mazda a pregătit o versiune capabil să livreze 175 de cai şi 420 Nm. Noile propulsoare ale constructorului japonez vor fi însoţite fie de transmisia automată cu şase rapoarte SkyActiv-Drive, fie de cutia manuală tot cu şase rapoarte SkyActiv-MT.
Via | Mazda
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mazda in Romania
-
Mazda 2 (2014-prezent) Preţ: 10.490 - 19.390 €
-
Mazda 3 Preţ: 19.900 - 23.090 €
-
Mazda 3 facelift Preţ: 15.290 - 26.390 €
-
Mazda 3 Sedan facelift Preţ: 16.790 - 26.390 €
-
Mazda 6 Preţ: 25.190 - 35.990 €
-
Mazda 6 Tourer Preţ: 25.190 - 37.990 €
-
Mazda CX-3 facelift Preţ: 22.590 €
-
Mazda CX-5 Preţ: 22.490 - 40.190 €
-
Mazda MX-5 (2014-prezent) Preţ: 20.090 - 28.290 €
-
Mazda MX-5 RF Preţ: 25.890 - 33.190 €
Ultimele stiri din FRANKFURT 2011
-
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. (26.09)
-
2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. (18.09)
-
Bentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. (16.09)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
@automarket
Diesel-ul arata asa: 150 CP si 380 NM sau 175 CP si 420 NM.
ma asteptam la mai mult
Eu inteleg cifrele si rationamentul economic din spatele utilizarii acestei motorizari, insa ar trebui sa arunce o privire la gama de motorizari disponibila pe tiguan.