Ford Focus devine cel mai economic model compact non-hibrid din Europa: 3.4 litri/100 km
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Salonul Auto de la Frankfurt va fi gazda lansării unor noi versiuni Ford Focus şi Fiesta, acestea urmând să transforme Ford în cel mai eficient constructor cu modele non-hibride din segmentele compact şi subcompact. Conform comunicatului oficial al celor de la Ford, implementarea tehnologiei ECOnetic pe Focus şi Fiesta va aduce cu sine o scădere a emisiilor şi a consumului care va transforma modelele Ford în unele dintre cele mai eficiente de pe piaţă.
Ford Focus ECOnetic
Noul Ford Focus ECOnetic va fi primul model diesel din gama Ford care va beneficia de tehnologia NOx de absorbţie a emisiilor. Cu ajutorul acestui sistem, Focus 1.6 TDCI ECOnetic va reuşi să emită doar 89 de grame CO2/km, iar consumul va scădea până la doar 3.4 litri/100 km, cifre care îl prezintă pe Focus ca fiind cel mei eficient model compact non-hibrid de pe piaţa europeană. La acelaşi Salon Auto de la Frankfurt, Focus se va îmbogăţi cu o versiune echipată cu cel mai nou motor dezvoltat de Ford: 1.0 EcoBoost, unitate care dispune de doar trei cilindri.
Ford Fiesta ECOnetic
Noul Fiesta ECOnetic este prima versiune Fiesta care va beneficia de un sistem Stop-Start. Conform cifrelor oficiale avansate de Ford, modelul subcompact în versiune 1.6 TDCI ECOnetic va reuşi acum să emită doar 87 de grame CO2/km, în timp ce consumul în regim mediu mixt ajunge la 3.3 litri/100 km.
CE ESTE TEHNOLOGIA ECOnetic?
Modelele care intră în gama ECOnetic dispun în dotarea standard de elemente precum sistemul Stop-Start, regenerarea energiei dezvoltate la frânare, grila activă (un sistem care "închide" şi "deschide" grila în funcţie de viteza de rulare - premieră pentru un construcor non-premium), un mod de rulare Eco care optimizează răspunsul motorului pentru un consum cât mai scăzut şi de câteva modificări estetice subtile cu rol aerodinamic.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din FRANKFURT 2011
-
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. (26.09)
-
2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. (18.09)
-
Bentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. (16.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
On topic, mie mi se pare o abureala grila activa. Nu-mi dau seama cat poti economisi cu metoda asta.
In alta ordine de idei, imi place masina :)
N-am condus versiunea actuala, insa vizual nu-mi trezeste nici un interes. Da, gusturile nu se discuta, dar statistic vorbind, nu cred ca feedbackul e bun la capitolul asta.
dar cum ramane cu Golf 1.6 TDI BMT?
nu cumva are consum cel putin la fel de mic?