FIA speră ca Marele Premiu al Coreei de Sud de la sfârşitul acestei săptămâni să fie mai bogat în depăşiri decât ediţia de anul trecut. Prin urmare, forul mondial a decis să modifice uşor regulamentul sistemului Drag Reduction System (DRS) prin extinderea zonei de activare cu 80 de metri.
Astfel, piloţii vor putea activa tehnologia la 436 de metri de la ieşirea din virajul doi şi o vor putea utiliza până în zona de frânare din virajul trei, în condiţiile în care linia dreaptă dintre virajele doi şi trei are aproximativ un kilometru.
Decizia este opusă celei luate în cazul circuitului de la Suzuka, acolo unde piloţii au avut la dispoziţie o zonă mai scurtă de activare a sistemului DRS pentru a îngreuna depăşirile.
Zona de detecţie pentru diferenţa de o secundă dintre doi piloţi a fost stabilită intre virajul unu şi doi, la fel ca în sezonul precedent.
Via FIA
Comentarii (0)