Totuşi, oficialii Williams consideră că dezvoltarea unui combustibil mai performant le poate asigura un avantaj, întrucât utilizează carburant de la compania braziliană Petrobras, în timp ce Mercedes colaborează cu malaysienii de la Petronas.
"Lucrăm la dezvoltarea carburantului. Teoretic, nu există niciun motiv pentru care Petrobras nu poate dezvolta un combustibil mai bun decât Petronas, aşa că asta poate fi un avantaj. Nu suntem încă acolo, dar lucram la asta", a explicat Pat Symonds, directorul tehnic al Williams, pentru publicaţia Autosport.
În plus, Symonds a dezvăluit că motorul furnizat de Mercedes pentru acest sezon are dimensiuni uşor mai mari decât versiunea de anul trecut, însă susţine că acest lucru nu a reprezentat un impediment la integrarea unităţii de propulsie în monopost.
"Motorul este un pic mai mare în acest sezon, la fel ca şi sistemul de evacuare. aerodinamic, aşa că nu ne deranjează că acum acestea sunt un pic mai mari", a adăugat el.
Anul trecut, Mercedes a utilizat evacuări foarte înguste, dar nu am simţit că avem un câştigVia Autosport
Insa problema ar putea fi alta - poate Mercedes a "ascuns" ceva, ca sa nu le permita celorlalte echipe cu motoare Mercedes sa extraga aceleasi performante din motor ca si ei.