Aston Martin analizează oportunitatea de a reveni în Formula 1 prin intermediul unui contract de sponsorizare, iar principala ţintă a fost Red Bull Racing. Ideea era una eficientă mai ales dacă echipa austriacă ar fi utilizat motoare Mercedes, întrucât constructorul german deţine 5% din acţiunile Aston Martin.
Totuşi, Red Bull se îndreaptă spre un parteneriat cu Ferrari, unul dintre rivalii tradiţionali ai celor de la Aston Martin, care acum trebuie să-şi îndrepte atenţia spre Williams şi Force India. Ambele utilizează motoare Mercedes, însă cel puţin teoretic Williams reprezintă o soluţie mai bună prin prisma performantelor şi prestigiului.
"Ca echipă trebuie să te uiţi întotdeauna la opţiuni, iar Aston Martin este un brand grozav. Un parteneriat cu ei ar funcţiona bine. Ei discută şi cu Force India, iar noi avem un parteneriat pe termen lung cu Mercedes de care suntem foarte mulţumiţi", a declarat Claire Williams, şefa-adjunct a Williams.
Un parteneriat Red Bull - Ferrari va avea impact şi asupra unui alt constructor.
Infiniti, brandul de lux al celor de la Nissan, va renunţa cel mai probabil la sponsorizarea echipei Red Bull Racing, întrucât are clauză de reziliere în cazul în care echipa renunţă la motoarele furnizate de Renault.Via Motorsport, Motorsport
Parteneriatul se preconizeaza a fi intre Red Bull si Ferrari, nu intre RedBull si Mercedes.