Echipele au fost aproape de a ajunge la un acord comun pentru a creşte de la patru la cinci numărul unităţilor de propulsie pe care un pilot le poate utiliza pe parcursul sezonului fără să fie penalizat.
Cei de la Mercedes s-au opus în ultima perioadă acestei propuneri, oficial sub pretextul că regulamentul nu poate fi schimbat în timpul sezonului. Cu toate acestea, şi cele trei echipe propulsate de constructorul german sunt împotrivă, în primul rând din cauza costurilor.
Bob Fernley, şeful adjunct al celor de la Force India, estimează costuri de 1.5 milioane de dolari pentru folosirea unui motor suplimentar, în condiţiile în care cele trei echipe în cauză au bugetul limitat.
"Ştiu că propunerea este pe listă, dar nu am nicio idee cum sună regula. Şi, cel mai important, nu ştiu care sunt implicaţiile pentru costuri, pentru că asta va fi esenţial. Mă aştept la 1.5 milioane de dolari. Acesta este motivul pentru care Williams nu vrea, Lotus nu vrea şi nici noi nu vrem", a declarat el.
Renault este constructorul care a întâmpinat cele mai mari probleme de fiabilitate, întrucât Daniel Ricciardo (Red Bull Racing) şi Max Verstappen (Toro Rosso) folosesc deja al patrulea motor.
Via Reuters
In FP 2, lui Ricciardo i s-a montat cel de-al patrulea pachet, asa ca sa vedem daca si termina cursa cu acesta.
P.S. Cei de la Lotus au de munca, lui Grosjean tocmai i-a zburat invelitoarea motorului + a rupt deflectorul spate + alte parti...