La fel ca şi cei de la Caterham, britanicii au renunţat la organizarea unui eveniment special de lansare şi l-au trimis pe Valtteri Bottas direct pe circuit.
Evident, nasul noului monopost a ţinut capul de afiş al fotografilor, iar acesta are forma unui deget, la fel ca şi desginul adoptat pentru aceasta componentă de alte echipe de pe grila de start.
Pentru Williams, mai important decât designul nasului este performanţa motorului Mercedes, mai ales că 2014 este primul sezon din lunga sa istorie în care foloseşte unităţi realizate de producătorul german. De altfel, Williams speră să facă uitat sezonul precedent, când a terminat doar pe locul nouă în clasamentul constructorilor.
Ghidul lansărilor noilor monoposturi din 2014:
▶ 22 ianuarie: Force India: prima fotografie cu noul monopost
▶ 23 ianuarie: Williams: imagini digitale cu FW36
▶ 24 ianuarie: McLaren: lansarea noului MP4-29
▶ 24 ianuarie: Lotus: imagini în premieră cu monopostul E22
▶ 25 ianuarie: Ferrari: galerie foto completa cu F14 T
▶ 26 ianuarie: Sauber: prezentarea digitala a lui C33
▶ 27 ianuarie: Toro Rosso: primul STR cu motor Renault
▶ 28 ianuarie: Red Bull prezinta noul monopost RB10
▶ 28 ianuarie: Mercedes lanseaza noul W05
▶ 28 ianuarie: Caterham inaugureaza pe circuit noul CT05
▶ 19 februarie: Lotus
Teste de iarnă 2014:
▶ 28-31 ianuarie: Jerez;
▶ 19-22 februarie: Bahrain;
▶ 27 februarie - 2 martie: Bahrain.
Via Williams
Si Feerari e acceptabil. Ferrari si Mercedes sint asemanatoare.
Bine, pana la prima cursa mai pot aparea modificari in functie de rezultatele de pe circuit.
Concluzia mea:monoposturile nu sunt femei.Cata vreme sunt bune de ceva si nu sunt urate rau pentru mine e perfect.