Williams a devenit în această săptămână prima echipă care dezvăluie modul în care va arăta noul monopost pentru sezonul care va începe la jumătatea lunii martie.
La fel ca anul trecut, echipa a publicat o primă imagine cu noul monopost FW37 pe coperta publicaţiei britanice F1 Racing, iar ulterior a publicat trei imagini şi pe site-ul său oficial.
Conform aşteptărilor, monopostul este predominant alb şi beneficiază de tradiţionalele culori roşu şi albastru ale sponsorului principal Martini, în timp ce pe aripa spate este vizibil logo-ul Rexona, unul dintre noii parteneri ai echipei pentru 2015.
Din punct de vedere tehnic, nasul este semnificativ mai scurt decât cel utilizat în sezonul precedent, iar aerodinamica generală a suferit de asemenea modificări.Obiectivul principal al echipei pentru sezonul 2015 este să obţină mai multe podiumuri decât cele nouă de anul trecut, potrivit coproprietarului Frank Williams.
"După un prim an foarte bun cu motoare Mercedes, vrem să dezvoltăm relaţia pe măsură ce vrem mai multe podiumuri în 2015. Echipa a avut un sezon fantastic anul trecut şi intenţionăm să replicăm aceasta dezvoltare pe parcursul iernii pentru a începe 2015 într-o poziţie puternică", a declarat el.Williams nu a anunţat încă data de lansare a noului monopost, însă cel mai probabil evenimentul va avea loc pe circuitul de la Jerez în 1 februarie, prima zi de teste premergătoare noului sezon.
Ghidul lansărilor noilor monoposturi:
▶ Force India (culori) - 21 ianuarie
Ghidul sesiunilor de teste:
▶ Jerez - 4 februarie
▶ Barcelona - 19-22 februarie
▶ Barcelona - 26 februarie - 1 martie
Comentarii (4)