Williams, dezamăgită de rezultatele din 2010
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Williams a avut parte de un debut de sezon modest, în care ajungea rar în ultima parte a calificărilor, iar clasarea în puncte reprezenta o performantă în sine. Treptat, monopostul FW32 a fost îmbunătăţit, iar echipa a câştigat puncte în 7 dintre ultimele 9 curse, ocupând de regulă ultimele poziţii care aduc puncte.
Cu toate acestea, coproprietarul Patrick Head nu şi-a ascuns dezamăgirea, afirmând că speră ca echipa să extragă mai multă performanţă în regim de cursă.
"Am făcut ceva progrese cu monopostul, dar în termeni de abilitaţi de a lupta pentru locurile 4, 5 sau 6 aş spune că sunt dezamăgit. Este posibil ca anumite caracteristici să fi făcut monopostul mai dificil în curse decât în calificări. Aşa că nu vreau să ajung în punctul în care spun că sunt mulţumit să termin pe locurile 8 şi 9", a declarat britanicul.
Pe de altă parte, Head afirmă că motorul Cosworth nu reprezintă neapărat unul dintre factorii pentru care Williams nu a reuşit încă să învingă Force India în clasamentul constructorilor, chiar dacă echipa lui Vijay Mallya utilizează unităţi Mercedes, considerate cele mai performanţe din Formula 1.
"Cred că Cosworth a făcut o treabă remarcabilă, dar pe parcursul iernii cei mai mulţi competitori aveau deja motoarele stabilite pentru condiţiile de curse din acest an.
Aşa că au muncit toată iarnă la eficientizarea consumului de carburant. Nu pot face o comparaţie pentru că nu am idee cât combustibil au ceilalţi la bord", a mai precizat el.În sezonul 2009, FIA publica greutatea monoposturilor la finalul calificărilor, însă practica a devenint redundanta odată cu interzicerea realimentărilor în 2010.
Via | ITV
Aceasta echipa privata, cu un palmares stralucitor, si care alta data facea legea in F1, a ajuns din pacate rapid la coada clasamentului, din motive mai mult sau mai putin intelese de noi.
Acum, cand au ajuns in situatia de a-si echipa masinile cu cel mai putin performant motor, cand si-au pierdut aproape toti sponsorii cu greutate, si cand isi cauta piloti care sa vina cu bani, domnul Patrick Head, cred ca aiureaza cand se gandeste la performante.
Mie personal imi pare rau de acesta echipa etalon a formulei 1, dar tare mi-e teama ca va avea aceeasi soarta ca si fostele Lotus, Tyrell, Toyota, Honda sau BMW.
Epoca romantica a F1 a apus. Raman in lupta doar cei cu foarte multi bani, printre care, din pacate sunt cativa care nu au nici o treaba cu F1.