Principala explicaţie este degradarea rapidă a pneurilor de pe puntea spate, întrucât ambii piloţi ai echipei au fost nevoiţi să efectueze câte trei opriri la boxe.
"Am luptat cu Force India pe tot parcursul cursei, dar au fost mult mai buni decât noi la utilizarea pneurilor spate şi au putut face doar două opriri. Noi nu am putut efectua doar două opriri. Sunt multe lucruri pe care trebuie să le facem pentru a îmbunătăţi monopostul, pentru că am văzut piloţi capabili să efectueze două opriri", a declarat Felipe Massa la finalul cursei.
O opinie similară are şi coechipierul său Valtteri Bottas, care consideră că speranţele la un rezultat bun au fost compromise şi de intervenţia Safety Car-ului pe traseu după accidentul provocat de Pastor Maldonado.
"Degradarea pneurilor, în special a celor de pe puntea spate, a fost mai mare decât cea aşteptată.
Aveam ca ţintă o strategie cu două opriri, dar a trebuit să oprim de trei ori şi asta ne-a afectat la final, mai ales după intervenţia Safety Car-ului. Se pare că cei de la Force India au o tracţiune mult mai bună la ieşirea din viraje", a precizat finlandezul.
Comentarii (1)