Principala problemă a echipei este gestionarea pneurilor, iar acest lucru a fost vizibil în special în China: Valtteri Bottas şi Felipe Massa au fost nevoiţi să renunţe la pneurile soft după primul stint din cauza faptul că acestea nu aveau o durată de viaţă suficient de mare pe monopostul Williams.
"Punctul de referinţă a fost că cele două echipe din faţa noastră au fost capabile să utilizeze pneurile soft în al doilea stint. Dacă analizăm degradarea pneurilor noastre la finalul primului stint, a fost suficient de mare pentru a renunţa la această specificaţie.
Trebuie să analizăm filosofia weekendului şi să înţelegem de ce nu am putut folosi această specificaţie", a declarat Rob Smedley, directorul de performanţă al Williams.Williams a avut însă probleme inclusiv cu pneurile medium, de data aceasta din cauza temperaturilor de la nivelul pistei înregistrate la Shanghai.
"Ne-am chinuit cu supraîncălzirea pneurilor medium, pentru ca plajă de temperatură este foarte scăzută. Chiar şi când am încercat să reducem temperatura pentru cursă, pentru pneuri nu a fost suficient. Trebuie să îmbunătăţim asta. Cu pneurile medium ne vom chinui în continuare dacă nu găsim o soluţie într-o săptămână", a adăugat el.
Pneurile de compoziţie soft şi medium vor fi utilizate şi în Marele Premiu al statului Bahrain de la sfârşitul acestei săptămâni.
Via Autosport
Comentarii (0)