Directorul de performanţă Rob Smedley admite că Williams are nevoie de o îmbunătăţire semnificativă a pachetului pentru a fi capabilă să lupte în continuare cu echipele de top, mai ales că şi rivalii pregătesc îmbunătăţiri constante.
"Trebuie să dezvoltăm întregul pachet. Trebuie să continuăm să forţăm şi să ne asigurăm că dezvoltam monopostul la o rată mai rapidă decât ei. Există un deficit de ritm al monopostului comparativ cu Mercedes şi Ferrari şi trebuie să muncim din greu pentru a îmbunătăţi acest lucru", a declarat el citat de publicaţia Autosport.
Una dintre principalele probleme pe care le-a întâmpinat Williams pe parcursul Marelui Premiu al Malaysiei a fost gestionarea pneurilor. Ambii piloţi ai echipei au optat pentru o strategie cu câte trei opriri, la fel ca şi cei de la Mercedes, în timp ce Ferrari a reuşit să-l transforme pe Sebastian Vettel în câştigător parţial datorită unei strategii cu numai două opriri."Trebuie să ne uităm la gestionarea pneurilor. Cred că nu am fost cei mai slabi la utilizarea pneurilor, dar cu siguranţă nu am fost cei mai buni. De ce au existat monoposturi care au putut face cu o oprire mai puţin decât noi? Aceste este un element esenţial. Nu este ca şi cum ne-am uitat după aceea şi ne-am spus că am fi putut face cu o oprire mai puţin, pentru că nu am fi putut", a adăugat el.
Via Autosport
cei cu doaua aopriri castigau prin faptul ca nu intrau de 3 ori la boxe insa trebuiau sa gestioneze pneurile mai bine iar cei cu 3 schimburi puteau recupera prin fortarea timpilor pe pneuri mai proaspete.
din cate se pare au cam avut probleme intradevar iar mercedes din ce aveau rivali doar pe Wiliams pe care ii aveau oarecum sub control fiindca stiau ce specificatie de motro le-au livrat au intervenit insa necunoscute-Ferrari, iar acum trebuie sa vada cat de tari pe pozitii sunt ferrari si se pare ca s-au cam complicat treburile