Publicaţia germană Auto Motor und Sport susţine că Williams a reuşit să copieze una dintre cele mai controversate inovaţii Red Bull din sezonul precedent şi să o modifice astfel încât să respecte regulamentul tehnic.
Astfel, sistemul de frânare al monopostului FW35 permite direcţionarea aerului în momentul frânarii prin anumite orificii care sunt staţionare. În acest fel, Williams obţine un avantaj aerodinamic, lucru interzis de regulament, dar sistemul este legal ca urmare a faptului că orificiile nu sunt flexibile.
În schimb, inovaţia introdusă de Red Bull Racing presupunerea direcţionarea aeriului prin anumite orificii flexibile.Noua inovaţie ieşită la iveală face parte dintr-o serie de îmbunătăţiri radicale ale noului monopost Williams comparativ cu cel de anul trecut.
În ciuda păstrării regulamentului tehnic, echipa a introdus, printre altele, o nouă cutie de viteze, o nouă suspensie şi o nouă podea.Via GMM
Comentarii (0)