Webber şi Alonso, trădaţi de noile tehnologii din 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Echipele de top au în continuare probleme în implementarea noilor tehnologii pe monoposturi, fapt evidenţiat şi în Marele Premiu al Malaeziei.
Cel mai afectat a fost Mark Webber, care nu a putut utiliza sistemul KERS al monopostului Red Bull pe tot parcursul cursei. Australianul a ocupat doar locul patru într-o cursă în care a pierdut numeroase poziţii la start în absenţa avantajului oferit de KERS.
"Nu, nu am avut KERS. A fost o cursă dificilă. Oricum nu am avut un start bun, dar apoi am fost 'ucis' pe linia dreaptă fără KERS şi de asemenea şi după al doilea viraj. Iar în primele trei-patru tururi am încercat să depăşesc, dar piloţii au revinit, aşa că a fost greu să mă distanţez", a declarat el pentru postul britanic de televiziune BBC.
La rândul său, Fernando Alonso nu a putut utiliza aripa spate ajustabilă, motiv pentru care pilotul Scuderiei Ferrari a fost nevoit să încerce să depăşească în viraje. De altfel, acesta este unul dintre motivele pentru care l-a atacat într-un viraj pe Lewis Hamilton, acţiune pentru care a fost penalizat la finalul cursei întrucât l-a acroşat pe fostul său coechipier de la McLaren.
"A fost o luptă bună cu Hamilton, a fost foarte echilibrată.
Dar aripa mea spate nu funcţiona, aşa că nu am putut face nimic pe liniile drepte şi a trebuit să încerc în viraje. Din păcate am pierdut o bucată din aripa mea faţă şi a trebuit să intru la boxe, altfel aş fi putut fi pe podium", a declarat el.
Cat despre DRS comentariile unora sunt niste "perle nepretuite":
"KaNe la 09.04.2011, 09:57
malaezia
Pentru P3, au zis ca Vettel a avut probleme cu DRS-ul...Ma intreb oare ce probleme poate avea acel sistem, pe care nu-l vad asa de complex. Este doar un mecanism care deschide sau inchide o "clapeta" (aripa spate). " citat partial :P
Hamilton si mai ales Alonso(merge foarte bine Ferrari in cursa) au sanse MARI la titlu in 2011. RB e o echipa buna, dar nu invincibila asa cum era Ferrari in urma cu vreo 7 ani.
In China cred ca vom avea parte de o adevarata cursa in care Ferrari, McLaren si Red Bull vor lupta pentru victorie. Renault va fi un arbitru. Sa speram ca Mercedes vor fi si ei acolo, aproape...
cat despre articol,se intampla si la case mai mari!
Am postat video-ul cu intenția doar de a se vedea startul (lui Schumi și a lui Heidfeld).
Din pacate,masina nu se ridica nici pe departe la valoarea pilotului.Nu stiu ce face Ross Brawn,dar dupa ce s-a vazut cu sacii-n caruta(a castigat titlul in 2009 si a vandut echipa) nu prea ii mai arde de munca!Altfel nu imi explic cum de monopostul MercedesGP este atat de slab pe partea de aerodinamica(caci acolo este buba,parerea mea).
Repet,inciuda atator voci carcotase,eu continui sa sustin ca nu pilotul,ci masina este problema.
Hai sa-ti explic mai pe larg ceea ce am vrut sa spun acolo. In primul rand, mi-am dat seama inca de atunci si mai ales acum, ca a fost gresit ca am lasat lucrurile interpretabile, de niste atotstiutori ca si tine....:P intrucat doar cei ca tine pot fi atat de aroganti in raport cu ceilalti.
Sa revin: ceea ce am vrut sa spun despre DRS, asta ca s-o spun mai concret, a fost ca, spre deosebire de alte sisteme, KERS spre exemplu, din punctul meu de vedere, nu-l vad atat de complex. Nu ca nu este complex si ca este doar o placuta articulata in doua puncte, cu un arc tensionat intr-un capat, care-o tine inchisa tot timpul si ca pilotul o actioneaza printr-o sfoara pe liniile drepte, iar cand nu mai are nevoie de ea, da drumu la sfoara si aceasta isi revine la pozitia initiala prin intermediul acelui arc :P Sunt sigur ca nici macar acest principiu rudimentar(de copii mici), nu il stiai, darmite ceea ce presupune intr-adevar acest DRS in F1. So, for next time, stay relax si nu te mai da rotund....si-ti mai zic inca o data(a n-a oara): nu esti miez pe aici. Macar, d-ai fi inginer in real life, cel putin sa ai habar cu ceea ce inseamna ingineria, dar pun pariu ca nu esti. Esti probabil vreun agent de vanzari sau vreo "scula-n bascula" de "strategic buyer" sau "logisitc expert" or whatever. Din cate am observat, aceste profesii, le creeaza la "majoritatea" care activeaza prin aceste domenii si aici zic de: vb foarte mult la telefon cu supplierii, trebuie sa raspunda la n-spe mail-uri, sunt stresati ca le pleaca camioanele, etc, sunt foarte foarte ocupati, lucru ce le creeaza premisa ca ei sunt miezul....in firma respectiva si in real life. Total gresit!
Deci, data viitoare nene Galaxy, cand vrei sa ma mai ataci iar fara motiv, gandeste-te de trei ori inainte si analizeaza-mi comentariile de asa natura, incat sa fi sigur ca ceea ce am vrut sa spun acolo(prostie dupa parerea ta de expert), este intr-adevar, ceea ce tu consideri ca am vrut eu sa spun. 'nteles-am???
Si sa-ti mai spun ceva, DRS-ul nu este chiar prima data and auzi de el, si acum cativa ani exista ca idee si se discuta de el. Doar ca uite acuma ne-am procopsit cu el...
Cat despre ce face Alonso, ma bucur ca nu a abandonat si nimic mai mult. A gresit la faza cu lovirea si stricarea aripii fata dar nici nu o sa fiu tara ca fanii McLaren. Iti las tie onoarea asta, stiu ca nu-i suferi pe baietii de la Red Bull si nici pe cei de la Ferrari, probabil nici pe cei de la restul echipelor. Dar noror ca-i suferi pe cei de la McLaren sa nu te uiti degeaba la Formula 1. Daca vrei sa te dai mare, nici o problema. In 2010 erai primul care faceai misto de monopostul F10, stii tu la ce ma refer, dupa care liniste, cand castiga Alonso sau Vettel liniste totala. Dar te-ai bucurat de depasirea lui Alonso de catre Koba mai stii?