Pilotul echipei Red Bull Racing susţine însă că, spre deosebire de anii trecuţi, există curse în care nu înţelege imediat modul în care funcţionează pneurile.
Din acest motiv, el afirmă că pierde timp preţios şi că aceasta este explicaţia pentru rezultatele mai puţin satisfăcătoare comparativ cu cele obţinute în anii trecuţi.
"În 2011 am fost doar în spatele lui Vettel în calificări. Este evident că a avut legătura cu faptul că stilul său de pilotaj se potriveşte mai bine monopostului. În cursă eram aproape la fel, iar eu stabileam cel mai bun timp pe tur.
Dar pneurile nu sunt întotdeauna uşor de înţeles. Pierzi mult timp dacă nu le aduci în fereasta potrivită de utilizare. În Singapore am avut o stabilitate bună cu pneurile medium, dar imediat ce am trecut pe compoziţia mai moale a fost foarte dificil", a declarat el pentru publicaţia Auto Motor und Sport.Între timp, Red Bull Racing a negat informaţiile potrivit cărora utilizează setări speciale pentru motor care explică dominaţia lui Vettel din Marele Premiu al statului Singapore. "Nu are niciun sens", a precizat consultantul Helmut Marko când a fost întrebat de germanii de la Bild ce părere are despre aceste acuzaţii din presă italiană.
Via GMM
Ce zici seb? il lasi si pe el sa se duca , macar o cursa?
la nici 24 de ore a aruncat si seb. ceva pregatit in laboratoarele p.r.
Da voi, cand va treziti?
NU ma intereseaza casele invinsilor.