Webber critică utilizarea aripii spate ajustabile în calificări
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Utilizarea aripii spate ajustabilă este strict limitată pe parcursul curselor, însă poate fi activată în orice moment de un număr nelimitat de ori în timpul antrenamentelor şi al calificărilor.
Scopul acestei măsuri a fost ca piloţii să se acomodeze rapid cu noua tehnologie, însă Mark Webber susţine că utilizarea nelimitată în calificări este contraproductivă pentru obţinerea unui timp competitiv, întrucât distrage atenţia piloţilor.
"Nu prea înţeleg de ce trebuie să utilizăm aripa pe tot parcursul calificărilor. Pentru calificări este un factor de distragere a atenţiei de care nu avem nevoie. Nu ajuta spectacolul - este doar o altă sesiune în care vrei să faci cel mai bun timp, dar toată lumea are aceleaşi unelte pentru a obţine un tur cronometrat, aşa că de ce să aglomerezi pilotul? Nu obţinem nimic din asta".
"Dacă ne uităm la virajul Eau Rouge de la Spa - de aceea spun pentru calificări - de ce să nu avem aceleaşi puncte (n.r - de activare pentru aripa spate) precum avem în curse? Pe linia dreaptă.
Toată lumea îl are, este uşor. Eau Rouge, Copse, Becketts (n.r - viraje de pe circuitul de la Spa-Francorchamps) - nu îmbunătăţesc situaţia. (Tehnologia) a fost pentru curse, aşa că nu văd de ce să încercăm să mergem prin Eau Rouge cu clapeta aripii spate deschisă. Am încercat asta cu F-duct, a fost la limită, iar Charlie Whiting (n.r - directorul de curse al FIA) nu a fost prea mulţumit de asta", a declarat pilotul echipei Red Bull Racing.Via | ESPNF1
Comentarii (5)