În paralel, cei de la Lotus încearcă să-l convingă să-şi prelungească contractului, iar proprietarul Gerard Lopez a dezvăluit duminică la Spa-Francorchamps că natura colaborării dintre echipă şi Renault joacă un rol esenţial. Practic, finlandezul aşteaptă prelungirea contractului celor de la Lotus pentru utilizarea motoarelor Renault, dar este interesat mai ales de modul în care se va derula parteneriatul tehnic dintre cele două părţi.
"Ştim ce aşteaptă Kimi şi mă refer la partea tehnică. Este interesat de tipul de relaţie pe care îl vom avea cu Renault anul viitor şi de alte lucruri de acest gen.
Şansele ca el să rămână sunt foarte mari. Cred cu adevărat în asta. Partea financiară nu reprezintă o problemă. Discutăm despre opţiunile care ne pot permite să stabilim o relaţie mai apropiată cu Renault. Nimic mai mult, nimic mai puţin", a declarat el.Renault a semnat deja contracte pentru furnizarea motoarelor cu Red Bull Racing şi Toro Rosso, însă mult-anticipantele înţelegeri cu Lotus şi Caterham nu au fost încă anunţate. Lopez este însă încrezător că totul se va clarifica într-un interval relativ scurt de timp.
"Nu am semnat încă. Totul face parte din procesul de negociere. Cred că se va întâmpla suficient de repede", a adăugat el.
Via Motorsport
citit articolul de mai jos:
http://www1.skysports.com/formula-1/news/22058/8890344/conclusions-from-the-belgian-gp
Deci, ce poate F1 să facă cu privire la o problemă ca si Vettel? Acesta ar putea începe prin a accepta că nu Vettel este problema. Realitatea este in mod clar că rivalii Red Bull sunt sub-performante, inclusiv Ferrari, dar mai ales McLaren, a cărei regresie șocantă străluceste printr-un impresionant nivel de consistenta din partea Red Bull . Timp de patru ani au fost numărul unu printre echipele din F1 (putem merge înapoi pana la jumatatea anului 2009), era timpul lor in care realizarile lor au fost recunoscute în mod adecvat.