- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Viitorul Formulei 1 in viziunea sefilor de echipa
Publicat Miercuri, 08.10.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sezonul 2009 va marca prima tehnologie revolutionara din Formula 1, odata cu implementarea Kinetic Energy Recovery Systems (KERS) pe monoposturi.
Directorul departamentului de motorsport al BMW, Mario Theissen, crede ca aceasta este numai primul pas in ceea ce priveste acest sport.
"In principiu speram ca KERS este doar inceputul unnui numar de tehnologii eficiente in sport", a precizat Theissen. "Dar trebuie sa fim atenti sa nu facem lucruri care nu au sens. Trebuie sa merite si pentru masinile de strada. Trebuie sa fie eficient in ceea ce priveste impactul asupra mediului. Dar cred ca suntem pe drumul cel bun".
"In viitor ma astept ca trenul de rulare sa se schimbe fata de ce avem astazi cu motorul de combustie si cutie de viteze. Ma astept la o unitate complexa care sa incorporeze un motor mai mic, un generator electric, o unitate de stocare electrica, controale electronice si probabil o transmisie foarte diferita".
La randul sau, seful echipei Honda, Ross Brawn, considera ca introducerea unor tehnologii "prietenoase" cu mediul este cea mai buna cale pe care trebuie sa o urmeze F1.
"F1 ar trebui sa se axeze pe introducerea unui regulament concentrat pe mediu", a precizat britanicul. "Dezvoltarea unor tehnologii hibride care pot fi utilizate pe masinile de strada demonstreaza ca F1 poate juca un rol important in dezvoltarea energiilor eficiente".
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
totusi trebuia data stirea intreaga, chiar daca reprezentatntul de la Williams nu avea cum sa primeasca puncte, neexistand printre itemi.
Insa stii foarte bine ca pe un alt site exista o declaratie doar a lui Massa, iar pe un alt site se spune despre toti pilotii care vor folosi aceste pneuri...
Cat despre "vanatoarea" despre care zici, sa speram ca a fost doar vorba despre bucuria de a mai gasi cate un vechi user (care are un alt nume de baza)...
Inca o data imi cer scuze si nu a fost cu nicio intentie !
As vrea sa nu fiu inteles gresit, nu am ridicat problema asta pentru punctele din concurs. Sincer sa fiu eu unul sunt cam dezamagit de modul de desfasurare jocului. Oricum mai sunt 3 curse si se termina. Insa m-am implicat destul de mult in sectiunea asta, pentru ca ideea lui Mircea Mester si a celor de la Automarket mi s-a parut extraordinara, si e pacat ca exista asemenea momente.
Cum ziceam si anul trecut, castigul cel mai mare e ca putem sa ne uitam la cursa si sa intelegem mai multe dintr-un comentariu in poloneza decat din al lui Miki Alexandrescu. Pentru ca stim la ce ne uitam, suntem informati.
Il rog acum pe Daniel Popescu sa nu se supere pe mine pentru aceste afirmatii, nu sunt acuzatii si nici macar critici. As vrea ca asemenea discutii sa duca la imbunatatiri daca e cazul si nu tresariri de orgolii.
Atat am avut de spus despre subiectul asta. Imi cer inca o data scuze daca am deranjat pe cineva, nu asta a fost intentia mea. Spor la treaba si multa bafta in continuare.
http://www.itv-f1.com/news_article.aspx?id=44183
In rest toate bune si spor la "vanatoare" !