Vettel va pleca din pole position în Marele Premiu al Malaeziei
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Într-o sesiune de calificări în care ploaia a ocolit în mod surprinzător circuitul de la Sepang, Red Bull Racing a demonstrat că rămâne echipa cu cel mai rapid monopost. Sebastian Vettel a obţinut al doilea pole position consecutiv al sezonului şi va pleca de pe prima poziţie a grilei de start, în timp ce coechipierul său Mark Webber a stabilit doar al treilea timp.
Totuşi, rivalii de la McLaren au ameninţat serios supremaţia celor de la Red Bull, iar Lewis Hamilton a fost la numai o zecime de secundă de un rezultat care să-i permită să plece pentru prima oară din pole după Canada 2010. În schimb, britanicul s-a mulţumit doar cu locul doi, completat de coechipierul său Jenson Button pe locul patru.
La fel ca în Australia, Ferrari nu a putut emite pretenţii la pole position, iar Fernando Alonso şi Felipe Massa au terminat doar pe locurile cinci şi şapte. În schimb, cei de la Renault confirmă progresele realizate în intersezon şi ocupă locurile şase şi opt prin Nick Heidfeld şi Vitaly Petrov, în timp ce Nico Rosberg (9) l-a învins din nou pe Michael Schumacher (11), ultimul nereuşind să promoveze în Q3. Sauber a progresat la rândul său în ultima parte a calificărilor prin Kamui Kobayashi (10).
Toro Rosso nu a reuşit să intre în Q3, iar Sebastien Buemi şi Jaime Alguersuari vor pleca doar de pe locurile 12 şi 13, din faţa lui Paul di Resta (14), care l-a surclasat cu trei poziţii pe coechipierul sau de la Force India, Adrian Sutil (17).
Williams continuă parcursul foarte modest început în Australia, după ce Rubens Barrichello şi Pastor Maldonado au terminat doar pe 15 şi 18, iar debutantul Sergio Perez (Sauber) s-a poziţionat pe locul 17 al grilei de start.Plutonul echipelor mici a rămas neschimbat, cu Lotus poziţionându-se prin Heikki Kovalainen (19) şi Jarno Trulli (20) în faţa celor de la Virgin Racing, reprezentaţi de Timo Glock (21) şi Jerome D'Ambrosio (22). La rândul lor, cei de la Hispania au obţinut pentru prima oară în acest sezon accesul în cursa de duminică, întrucât Vitantonio Liuzzi (23) şi Narain Karthikeyan (24) s-au încadrat în limita de 107% din timpul de referinţă impusă de regulament.
Malaezia - Calificări:
Pos Driver Team Time Gap 1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m34.870s 2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m34.974s + 0.104 3. Mark Webber Red Bull-Renault 1m35.179s + 0.309 4. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m35.200s + 0.330 5. Fernando Alonso Ferrari 1m35.802s + 0.932 6. Nick Heidfeld Renault 1m36.124s + 1.254 7. Felipe Massa Ferrari 1m36.251s + 1.381 8. Vitaly Petrov Renault 1m36.324s + 1.454 9. Nico Rosberg Mercedes 1m36.809s + 1.939 10.Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m36.820s + 1.950 Q3 cut-off time: 1m36.811s Gap ** 11. Michael Schumacher Mercedes 1m37.035s + 1.466 12. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m37.160s + 1.591 13. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m37.347s + 1.778 14. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m37.370s + 1.801 15. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m37.496s + 1.927 16. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m37.528s + 1.959 17. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m37.593s + 2.024 Q3 cut-off time: 1m38.163s Gap * 18. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m38.276s + 1.532 19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m38.645s + 1.901 20. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m38.791s + 2.047 21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m40.648s + 3.904 22. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m41.001s + 4.257 23. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m41.549s + 4.805 24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m42.574s + 5.830 107% time: 1m43.516s
* Gap to quickest in Q1
** Gap to quickest in Q2
Marele Premiu al Malaeziei va avea loc duminica cu începere de la ora 11:00.
imi arata ca si cum nu il aveam selectat !!! ce s-a intamplat ???!!!
l-am avut selectat in calificari si eu si imi arata ca nu ar fi fost selectat !!!
NUMAI PROBLEME aveti !!!
regulamentul concursului
dacă vreți sa fiți ascultați doar pe mail
9. Comunicarea cu organizatorii
9.1 Organizatorii F1 Champ nu vor lua in considerare nicio plangere, contestatie sau dezaprobare afisata pe site. Comunicarea oficiala cu organizatorii se va face exclusiv prin e-mail, pe adresa f1champ@automarket.ro. Raspunsurile si hotararile organizatorilor sunt definitive si irevocabile.
9.2 Pozitiile pe care organizatorii le vor lua in cadrul stirilor vor reprezenta afirmatii oficiale. Orice utilizator care isi aroga drepturi de admininistrator sau de organizator fara a avea acces la acestea va fi exclus automat din joc, fara drept de reinscriere.
Asta inseamna ca flerul si intuitia joaca un rol minim in concurs, accentul cazand in mare parte pe noroc, obligat fiind sa aleg doar din ce a ramas la dispozitie si mai ales, obligat ca SA DAU O DATA CASTIGATOR INTR-O GRUPA VALORICA UN PILOT PE CARE NU L-AS DA....... Pacat de concurs.
rusine sa va fie !!!faceti manevre si in f1champ !!!
din cauza ca au introdus in timpul etapei fara nici un anunt !!! PE HULKENBERG un tester...nu ne-a ma ipunctat pe kobayashy in calificari !!!!
RUSINE !
Te rog un raspuns la obiect, eventual faci trimitere la art din regulament.
Dar tu ai avut o interventie menita doar sa ma puna intr-o lumina proasta. Nu frumos. .... si tocmai ma pregateam sa te trimit sa recitesti tu si tot nu degeaba art 5 din egulament.
De ce nu as comenta? Inca o data pacat de concurs. Pcat in sensul ca se putea mai bine. Adica sa aibe o pondere mai mare intuitia si nu norocul. Tin sa accentuez: nu am spus ca flerul si intuitia ar fi excluse. Doar ca au o pondere prea mica. Pana la urma jucatorii au habar de F1. Fiind un concurs pentru ei, ar fi fost mai bine ca sa-si poata folosi ideile si sa conteze mai putin norocul.
1991 - 1995 tvr, 1996 - 2001 pro tv, 2002 - 2010 tvr.
@madalynayoana
pentru ca nu au mai cumparat drepturile.
imi place la nebunie insa WRC-ul.....doar din cauza lui Colin McRae...
R.I.P
pana la urma e vorba de respect pentru toti participantii la acest concurs.
Particip de 3 ani la acest concurs si nu am postat niciodata ,consider ca e lipsa de profesionalism acesta atitudine a organizatorilor
Situatia va fi remediata in cel mai scurt timp posibil, dupa care un anunt pe acest subiect va fi facut in sectiunea de comentarii a acestei stiri.
Ne cerem scuze si va multumim pentru intelegere.
Merci.
Dezamagitori Ferrari și Schumacher.
Sunt fan Schumi și mă așteptam la astfel de rezultat, spun de câteva luni că este o plăcere să-l avem pe pistă dar vârsta și mașima Mercedes nu conlucrează cu el. Dar de la Ferrari mă așteptam mai mult.
Mâine o să țin pumnii ptr Schumi ptr că este tradiție să fac acest lucru, și pentru Ham Ham că dominația Red Bull mă scoate din sărite.
Si ca si parere personala, incercati sa nu mai faceti modificari la grupele de piloti in timpul unui weekend de cursa pentru ca iar se va ajunge la asa ceva. Daca va hotarati sa introduceti noi piloti sau sa modificati grupele, faceti-o in afara si inaintea weekedurilor.
Sper ca toate astea sa se rezolve bine pentru toata lumea. Eu unul am fost dintre cei dezavantajati pentru ca nu am fost pe site dupa modificarile aduse si inainte de calificari.
Numai bine!
Din acest motiv, niciun user nu a primit puncte in calificari pentru selectia realizata initial in Grupa 3 Piloti, indiferent de pilotul care a fost selectat anterior. Exceptie fac userii care au observat la timp anularea selectiei initiale si care au selectat din nou un pilot pentru Grupa 3 Piloti.
Din pacate, sistemul de calcul F1 Champ nu permite refacerea selectiei initiale pentru Calificari - Grupa 3 Piloti pentru fiecare user in parte. Din acest motiv, organizatorii F1 Champ au decis sa rezolve aceasta problema astfel:
Toti userii inscrisi in concurs vor primi 0 (zero) puncte pentru Grupa 3 Piloti in calificari. Userii care au efectuat la timp o noua selectie pentru Grupa 3 Piloti in calificari vor primi de asemenea 0 (zero) puncte pentru pilotul respectiv, prin anularea punctajului obtinut in calificari la Grupa 3 Piloti.
In acest mod, niciun user nu va fi avantajat in fata celorlalti, intrucat niciunul nu va primi puncte in Grupa 3 Piloti pentru calificari.
Clasamentul complet si final al etapei Malaezia din F1 Champ, lista castigatorilor etapei si lista userilor inscrisi in etapa finala vor fi publicate in cursul zilei de luni. Punctele pentru cursa vor fi acordate in cursul zilei de duminica, insa clasamentul rezultat va avea statut provizoriu pana luni.
Echipa Automarket isi cere scuze pentru aceste probleme si va multumeste pentru intelegere.
Ce s-ar fi intamplat daca aceasta problema aparea la pilotii din primele 2 grupe valorice ? Acolo puteau fi diferente de puncte si mai mari !!
Oricum, trebuie sa inteleaga si administratorii acestui concurs (nu doar noi userii) ca acesta este un concurs de MANAGER si atentie era vorba despre Manager pentru intregul an competitional, dar incep sa-mi dau deama ca de fapt este un concurs despre Manageri de etapa, atat cat nu conteaza cum iti "manageroezi" echipa pentru un intreg sezon, dar asta este o alta "chestie" a noului regulament, care acum incepe sa iasa la iveala...!