La jumătatea cursei, germanul a fost ajuns din urmă de Romain Grosjean, însă pilotul Red Bull a dezvăluit că acest lucru s-a întâmplat din cauza unei defecţiuni la sistemul KERS.
"Am avut câteva tururi în care Grosjean a fost foarte aproape şi a încercat să forţeze la jumătatea cursei. Am pierdut sistemul KERS pentru două tururi, aşa că a fost dificil, dar din fericire sistemul a revenit şi a fost foarte util pentru a mă apăra corespunzător", a declarat el.
Grosjean a avut o nouă oportunitate de atac pe finalul cursei, însă în cele din urmă i-a cedat cu uşurinţă poziţia coechipierului său Kimi Raikkonen, aflat pe o strategie cu pneuri soft. Francezul insistă că nu a fost deranjat de această situaţie, în special pentru că a obţinut primul podium după Marele Premiu al statului Bahrain, când punctase de altfel pentru ultima oară în acest sezon."Primul stint a fost incredibil, am văzut că sunt pe primul loc, iar monopostul funcţiona mult mai bine pe pneuri soft decât am crezut. După primul pitstop eram în fruntea tuturor. Ca echipă, a trebuit să putem ouă diferite în acelaşi coş şi să alegem strategii diferite. Se pare că cea a lui Raikkonen a funcţionat mai bine, dar este bine că am revenit pe podium", a declarat pilotul echipei Lotus.
Comentarii (1)