Pilotul echipei Red Bull Racing susţine că principala explicaţie pentru lipsa de performanţă comparativ cu rivalii de la Ferrari şi Lotus a fost gestionarea deficitară a pneurilor, care continuă să pună probleme monopostului RB9.
"Cred că putem fi mulţumiţi cu locul patru sau cel puţin trebuie să fim. Primele trei monoposturi au fost un pic prea rapide pentru noi şi au făcut o treabă mai bună cu gestionarea pneurilor. Cred că monopostul nostru este suficient de rapid, dar se întâmplă ceva cu pneurile şi le deteriorăm mai repede. Trei piloţi s-au descurcat mai bine astăzi şi trebuie să recuperăm. Nu mergem în ritmul monopostului, mergem în ritmul pneurilor", a declarat germanul.Coechipierul său Mark Webber a terminat cursa pe locul cinci după ce la start a coborât în a doua jumătate a plutonului, iar australianul a evidenţiat la rândul său problemele cu pneurile.
"Tot timpul am fost un pic în urmă în termeni de deteriorare a pneurilor şi ritm. Dacă nu eşti în ritm, nu poţi avea o strategie magică. Sunt mulţumit de cum am pilotat şi de faptul că am câştigat câteva puncte, dar nu este rezultatul pe care îl voiam", a precizat australianul.
Ferrari si Lotus gestioneaza mai bine pneurile ... bravo lor,
Pneurile fac parte din monopost!
In cursele din Europa putem astepta o dominatie Ferrari iar la parasirea europei din nou RBR(dc nu cumva careva mai gaseste un as in plus)
S-ar putea ca Raikkonen cu Lotus sa fie cel care rade la urma dc masina lor se descurca si in EU si peste
Ramane de vazut
eu sunt fan Ferrari dar nu ma supar nici daca Kimi castiga campionatul :)
Ham a spus o dara in timpul cursei ceva foarte hilar
"Mai incet de atat nu pot sa ma duc, acuma m-a depasit un Williams"
:))))))))
Dc cei de la MB AMG rezolva in timp util problema lor de uzura extra
mai avem doi piloti in carti pt titlu :)
nu prea cred ca Mercedes vor reusi sa rezolve problema uzurii...in schimb ma astept ca cei de la RBR sa rezolve problema dar sper ca numai peste vreo 8-9 curse... :P
Zi: am avut o zi proasta, nu sunt superman si am avut un rezultat bun, sau aproape bun. Poate asa ma faci sa ma uit la F1 si anul acesta. Oricum, pe un circuit, nu ma mai vedeti. Cand ma gandesc ca pentru a vedea abandonul lui MSC, anul trecut, la Barcelona am platit aproape 1000 Eur-cu returarea avioanelor-ma bucur ca MERCEEDES AMG a facut o achizitie buna cu Hamiltoon. La jumate pret MSC facea acelasi lucru si aveau si sponsori. Apropo, am o sapca „Ferrari”, semnata si cu sapte linii pe cozoroc...prietenii stiu de ce!
Ia sa vedem datele de parcurgere a cursei din Barcelona in ultimii trei ani:
2011 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:39:03.301/ 2012 Pastor Maldonado Williams-Renault 1:39:09.145/ 2013 Fernando Alonso Ferrari 1:39:16.596. Deci o oprire la boxe in plus si aproape acelasi timp total de parcurgere al cursei !
Sint mai lenti pilotii in cursele de anul acesta ? Serios ? Ia sa vedem cel mai rapid tur cum a fost:
2011 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 52 1:26.727/ 2012 Romain Grosjean Lotus-Renault 53 1:26.250/ 2013 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 56 1:26.217. Timpi destul de asemanatori.
Cine minte ? RBR ? Vettel ?
Va rog sa cautati date reale si nu mai credeti toate prostiile celor de la RBR.
PS: daca tot sinteti fani formula 1 puteti va rog sa-mi explicati cum e cu stirea aia data de bossul RBR cum ca ar fi fost nevoie sa reduca la 80% puterea motorului ca sa nu distruga pneurile? Adica reduci puterea motorului dar cursa se termina in acelasi timp ca si cum ai merge cu motorul la maxim ? Ceva imi scapa .... cineva minte :)
De parc Alonso,Kimi si Massa nu au avut aceleasi pneuri...