Pilotul echipei Red Bull Racing admite că nu se aştepta la o cursă atât de uşoară, chiar dacă situaţia a fost simplificată semnificativ de problemele lui Fernando Alonso cu sistemul DRS.
"Cu siguranţă nu mă aşteptam la asta. Am fost dominant şi cu siguranţă nu acestea erau aşteptările. Am ştiut că este crucial să ajung pe prima poziţie pentru a putea gestiona pneurile, pentru că după ce te grupezi în pluton este dificil să depăşeşti. Cred că am fi avut o cursă bună şi dacă nu aş fi devenit imediat lider, dar sigur că am preferat aşa", a declarat germanul.
Coechipierul său Mark Webber a terminat cursa doar pe locul şapte, acelaşi de pe care a luat startul, iar acesta afirmă că pneurile au jucat un rol decisiv în acest rezultat.
"Startul nu a fost prea rău, dar am pierdut mult timp în al doilea stint.
Am fost prea agresiv în primele tururi şi am depăşit, dar pneurilor nu le-a plăcut asta. De aceea, al doilea stint a fost un dezastru în termeni de ritm de cursă. La jumătatea cursei am crezut că pot ajunge pe podium, dar apoi totul s-a transformat într-un management al pneurilor", a precizat australianul.În urma rezultatelor din Bahrain, Red Bull Racing şi-a consolidat prima poziţie în clasamentul constructorilor cu 109 puncte şi are un avans de 16 puncte în faţa rivalilor de la Lotus.
In cursa de ieri Kimi a mers pe alta strategie si a terminat pe locul secund, Alonso a avut probleme cu DRS (aici o mica remarca: sezonul trecut Schumi a fost nevoit sa abandoneze in cursa din Canada tot din cauza blocarii aripii mobile-Ferrari au rezolvat problema iar pilotul a reusit sa termine cursa in puncte) iar Vettel din turul 3 a condus fara sa fie deranjat de cineva.
Pai nea ingimfatu-le ai si uitat cursa din China cand "cineva" te-a depasit de doua ori pe pista si tu erai mai lent cu 1,5 secunde pe tur ? Sau cum e? La victorie ne batem cu pumnul in piept iar la infringeri ne facem ca ploua.
Ar fi bine ca Mercedes si McLaren sa revina in lupta pentru locurile fruntase ca sa creeze concurenta. Ambele echipe au piloti buni insa monoposturile in regim de cursa inca sint in urma RBR, Ferrari si Lotus.
A avut probleme in Australia, a avut probleme in China. Despre Malayesia nu amintim pentru ca nu e cazul.
Mai sint 15 curse de disputat. E mult prea devreme pentru a vorbi despre cine ce sanse are. Monopostul Lotus e constant bun iar Ferrari a crescut mult fata de anul trecut. Nici Mercedes nu sta mult mai rau. Dupa cursele din Europa putem sa tragem linie si sa analizam. Acum nu e inca cazul.