Sebastian Vettel ocupa locul 4 în cursa de la Silverstone în momentul în care ambii piloți ai Scuderiei Ferrari au avut parte de probleme cu pneurile. Mai întâi, Kimi Raikkonen a fost nevoit să intre la boxe, pentru ca un tur mai târziu Vettel să sufere de o problemă similară.
În urma incidentului, Vettel a terminat cursa doar pe locul 7, iar avansul său din clasament s-a redus la un singur punct în urma victoriei obținute de Lewis Hamilton. Chiar și așa, Vettel insistă că rezultatul din Marea Britanie nu este unul dezastruos.
"Cred că Raikkonen a avut o problemă similară, iar pneurile sale erau cu 5-6 tururi mai proaspete. Așa că ne-a luat prin surprindere. Sigur că ar fi putut fi un pic mai bine, dar nu cred că a fost un dezastru. Cred că am avut un monopost bun, în special în viraje", a precizat germanul.
Între timp, Fernando Alonso a făcut apel la cei de la McLaren să decidă cât mai rapid ce motoare vor utiliza anul viitor, după o nouă cursă în care a abandonat cu defecțiuni tehnice.
"Cu cât iei mai rapid o decizie, cu atât te pregătești mai bine pentru anul următor.
Bănuiesc că vor încerca să ia o decizie cât mai repede și voi sprijini decizia, indiferent care va fi ea. Cursă din Ungaria este peste două săptămâni. Este o oportunitate bună", a explicat el.Via Motorsport, Motorsport
Este adevarat ca Schumacher a castigat 5 titluri in perioada 2000-2004, dar numai in 2002 si 2004 Ferrari a defilat si au reusit dubla la piloti. In rest neamtul s-a duelat cu Hakkinen sau Raikkonen pentru titlu. La fel si Vettel in perioada 2010-2013, s-a duelat cu Alonso 2 ani. Desi combinatia Red Bull - Vettel a fost imbatabila, Webber nu a terminat niciodata vicecampion in acea perioada.
- McLaren Alfa Romeo (Ferrari)
sau
- Renault F1 Team
altceva ... final de cariera.
In primul rand schimbarile de regulament se decid cu 2-3 ani inainte de intrarea in vigoare, pentru ca sa aiba timp constructorii sa se pregateasca. Cand s-a luat decizia introducerii motoarelor hibride, Red Bull avea doar 2 campionate castigate si nu se vorbea atunci de o dominare autoritara. Schimbarea din 2014 a venit la cererea constructorilor pentru ca nu aveau beneficii comerciale din motoarele V8 de 2.4 litri si din cauza planului FIA de a introduce un motor universal turbo de 1.6 litri in toate competitiile(WRC, WTCC, F1). In al doilea rand, in anii 2010-2013 aveam 3,4,5 constructori care castigau curse(Red Bull, Ferrari, Mclaren, Lotus, Williams) dar intre 2014-2016 am avut doar Mercedes castigand 17-19 curse pe an si Red Bull(2014,2016) sau Ferrari(2015) care luau 2-3.
el vrea sa spuna ca masina RBR era net superioara dar Alonso cu o masina tot net dar inferioara reducea handicapul; si ne-a batut la cap cu asta vreo 4 anisori pentru ca mai apoi cand veni Vettel la Ferrari, Alonso a fugit cu coada intre picioare
Ai niste idei mai ceva ca Bernie Eclestone!
Vettel a intrat la schimb de pneuri sa ii faca undercut lui Verstappen. In plus, ambii au avut pb cu pneurile inca din timp, presupun ca din cauza incercarilor lui Vettel de a trece cat mai repede
Hungaroring este a doua pista pentru Lewis ca numar de pole-uri si victorii. 5 pole-uri si cinci victorii. In anii in care a luat pole a dominat cel putin doua secvente din calificari. Q1, Q2 in 2007, Q1, Q3 in 2008, Q1,Q2,Q3 in 2012, Q1, Q2, Q3 in 2015. La inceputul lui 2017 5 pole-uri si 5 victorii nu avea decat in Canada si Ungaria. In Anglia avea doar 4 victorii. Hungaroring chiar poate fi considerat circuitul lui Lewis dupa cel din Canada.
Alonso face mare gargara acum ca pleaca ba colo ba dincolo pentru ca stie ca asa magar batran nu-l mai ia nimeni. Acum face si el pe curajosul ... Oricum, nu pleaca Vettel doar pentru ca vine Alonso. La fel cu Ham. Pana o sa-l vedem transferat unde behaie el ramane doar atat, ca behaie adica.
asta e toata portia lui Alonso anul asta, 2 PUNCTE, ca tot se batea el cu caramida in piept in perioada 2005 - 2007 ca punctili conteaza ... e .. acum sunt 2 puncte
Sau o fi sarbatoarea de azi de vina......:)))