Vettel: "Sunt mândru să pilotez pentru Red Bull Racing"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Sebastian Vettel a semnat luni prelungirea contractului cu Red Bull Racing până la sfârşitul sezonului 2014, urmând să piloteze cel puţin încă patru ani pentru noua campioana mondială a Formulei 1.
Spre deosebire de precedenta înţelegere, noul contract al germanului nu include niciun fel de clauză de reziliere sau de opţiune privind obţinerea anumitor performante.
Vettel susţine că decizia de a rămâne pe termen lung la Red Bull a venit natural, datorită atmosferei şi profesionalismului celor implicate în echipă. "Motivul pentru care voi sta până în 2014 cu Red Bull Racing este că mă simt foarte confortabil în echipă. Sunt mândru să fac parte din echipă şi sunt mândru de ce am obţinut până acum şi de ce vom obţine împreună în viitor", a declarat germanul pentru site-ul oficial al echipei Red Bull.
De cealaltă parte, şeful Christian Horner este încântat că a pus capăt tuturor speculaţiilor privind o potenţială plecare a lui Vettel la Ferrari sau Mercedes GP, însă în acelaşi timp a sugerat că Fernando Alonso şi Lewis Hamilton se numără printre piloţii preferaţi ai echipei.
"Vettel se simte foarte confortabil în echipă, iar echipa se simte foarte confortabil cu el.
Am început să vorbim despre asta la începutul anului şi am ajuns rapid la o concluzie. Este bine că am făcut-o înaintea sezonului, pentru că au început deja zvonurile despre alte echipe. Eram dornici să eliminăm aceasta distragere de atenţie şi să ne concentrăm pe curse. A fost cu Red Bull din 1998, aşa că este un lucru logic. Este foarte tânăr şi are sens să ne asigurăm serviciile sale pe o perioadă sensibilă de timp. Alonso şi Hamilton sunt amândoi sub contract pe termen lung şi suntem mulţumiţi cu ce avem", a precizat britanicul în vârstă de 36 de ani pentru BBC Sport.
explică sistemul kers și aripa spate
Pana sa ajunga Red Bull din urma pe Ferrari, McLaren, mai au mult de muncit si ar insemna sa domine in acelasi ritm urmatorii 20 de ani:)) Ceea ce e imposibil!
Vettel a semnat cu Red Bull din lipsa de alte oferte, pentru ca fiecare echipa de top are campionii ei.
Orice pilot cu capul pe umeri ar alege Ferrari sau McLaren, echipe care au forta sa revina si sa se impuna oricand, adevarate legende ale Formulei 1, nu Red Bull o echipa de un campionat.
Deci Mario, esti fan Ferrari, inteleg, dar te imbeti cu apa rece.
Cat a stat Ferrari pe bara pana la venirea lui Schumacher si Ross Brown, Byrne etc. ?
Adrian Newey a ajuns in varf cu Williams, McLaren si acum RBR. McLaren nu a stiut sa-l pastreze pe Newey si nici pe inginerul care a plecat la mijlocul anului trecut la Ferrari ajutand-o pe aceasta sa revina in carti.
O echipa cu istorie poate sa revina oricand .... poate sa revina tarziu .... sau poate sa revina nicicand .....
Repet deci, un pilot cu capul pe umeri asa cum se pare ca este Vettel, nu da vrabia din mana pentru cioara vopsita rosu de pe gard.
deci iti este rusine cu propriile optiuni .... GRAV
Am o intrebare: ce inseamna pentru tine "bara" aia, orice loc ocupat in clasamentul final dar inafara de locul 1? Daca e asa inteleg ca si daca ai vedea un Ferrari pe podium ti-ar clocoti sangele de furie :)) Dar daca iei in considerare si locurile 2 si trei hai sa facem un rezumat (an/monopost/loc ocupat): 1958/Ferrari Tipo 143/2 , 1959/Ferrari Tipo 143/2 , 1960/Ferrari Tipo 171/3 , 1961/Ferrari Tipo 178/1 , 1964/Ferrari Tipo 205B/1 , 1966/Ferrari Tipo 218/2 , 1970/Ferrari Tipo 001/2 , 1971/Ferrari Tipo 001/3 , 1974/ Ferrari Tipo 001(12)/2 , 1975/Ferrari Tipo 015/1 , 1976/Ferrari Tipo 015/1 , 1977/Ferrari Tipo 015/1 , 1978/Ferrari Tipo 015/2 , 1979/Ferrari Tipo 015/1 , 1982/Ferrari Tipo 021/1 , 1983/Ferrari Tipo 021/1 , 1984/Ferrari Tipo 031/2 , 1985/Ferrari Tipo 031/2 , 1988/Ferrari Tipo 033E/2 , 1989/Ferrari Tipo 035/3 , 1990/Ferrari Tipo 036/2 , 1991/Ferrari 3.5 V12/3 , 1994/Ferrari F4A/94/3 , 1995/ Ferrari Tipo 044/3 s.a.m.d Deci sfatul meu e sa nu fi purcelus si sa consideri ca n-a reusit mai nimic fara Schumacher! Auf Wiedersehen!
Noi recunoastem masinile dupa forma, culoare, poate sunet. Un tehnician F1 isi cunoaste masina piesa cu piesa. Iar un pilot cunoasterea masinii inseamna cunoasterea comportamentului monopostului, cum reactioneaza acesta cand este impins la limita in viraje. La asta se gandeste prima data cand e vorba de masina sa, ce poate si ce nu poate sa faca cu ea. Culoarea si istoria este fix fass pentru un pilot, istoria la fel. L ainceput de campionat, la prima testare a masinii un singur gand ii bantuie: cum se comporta monopostul.
Daca nici asta nu intelegi ramai "nene" la barbut.
Apoi, ca sa poti spune ce gandesti de fapt, esti neanregistrat ba Mavric, ba altul. Rusine, esti numai bun de politica romaneasca de tot ..... sasu poate ca esti deja acolo